akupunktura

1. Data: 2004-12-20 19:16:01

Temat: akupunktura
Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

czy można chodzic na akupunkture, będąc w pierszych tygodniach w ciąży??

pani doktor,wtedy cos nadmieniał,ze w pierwszych 3 miesiacach jest to
niewskazane..

prosze o odpowiedz.. jakie sa przeciwskazania akupunktury.
poazdawiam Joa

2. Data: 2004-12-20 22:20:12

Temat: Re: akupunktura
Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewskazane..
>
> prosze o odpowiedz.. jakie sa przeciwskazania akupunktury.

jest dosc ciekawa ksiazka "Renesans Akupunktury" profesora Garnuszewskiego,
z tego co pamietam ciaza jest wlasnie przeciwskazaniem do akupunktury (moze
jeszcze to zalezec od rodzaju zabiegow, biegly nie jestem), konsekwencje
moga byc bardzo powazne, lepiej nie mowic

mimo wszystko, choc jestem ogromnym zwolennikiem akupunktury, dalbym sobie
spokoj chyba ze sprawa jest bardzo powazna i alternatywa sa jakies leki
ktorych dzialanie nie jest zbyt dobrze znane jesli chodzi o plod, to moze
wtedy bym sie jeszcze zastanawial

3. Data: 2004-12-21 06:55:43

Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spokoj chyba ze sprawa jest bardzo powazna i alternatywa sa jakies leki
> ktorych dzialanie nie jest zbyt dobrze znane jesli chodzi o plod, to moze

Podczepię się i zapytam - co sądzisz o akupunkturze na problemy
ortopedyczne - przewlekłe bóle rozścięgien i ścięgna achillesa nie poddające
się leczeniu farmakologicznemu ani fizykoterapii?
Czy akupunktura może "wyleczyć" zapalenie czy tylko czasowo uśmierza ból?
będę bardzo wdzięczna za info
pozdr
gagatka

Budzenie się nad ranem