co i jak z odszkodowaniem??

1. Data: 2004-12-20 18:07:00

Temat: co i jak z odszkodowaniem??
Od: "siekiera" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,ponad tydzien temu skrecilem noge,pojechalem na pogotowie,zrobili
zdjecie,wsadzili noge w gips na dwa tygodnie,wypisali swistek ze noga
skrecona itp i ze po dwoch tygodniach musze pojsc do kontroli do przychodni
studenckiej(jako ze studiuje).
No i tak,dwa tygodnie wypada akurat w swieta,a do tego na swieta jade do
swojego miasteczka.Wiec moge pojsc do kontroli gdzies do kogos u siebie
prawda?
no i jak wyglada sprawa z odszkodowaniem?Bo jestem ubezpieczony przez
uczelnie,ale nie mam pojecia,do kogo najpierw sie idzie,jakie trzeba miec
dokumenty(zdjecie,wypis z pogotowia?) no i wogole jak to wyglada i kiedy to
sie zalatwia?
prosze o info bo w kregu znajomych nikt nie potrafi mi odpowiedziec...

pozdrawiam
siekiera

2. Data: 2004-12-20 21:39:29

Temat: Re: co i jak z odszkodowaniem??
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siekiera" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dokumenty(zdjecie,wypis z pogotowia?) no i wogole jak to wyglada i kiedy

Czesc,
Wybierz sie do ubezpieczyciela po odpowiednie druki do wypelnienia (albo na
uczelnie) Wypelnij swoje rubryki, w dziekanacie tez niech potwierdza, ze
jestes objety ochrona ubezpieczeniowa i zdaloby sie isc z tym samym drukiem
do lekarza (albo postaraj sie o ksero historii choroby). Poza tym wszelkie
inne papierki, kseruj, zbieraj, zalaczysz do swoich akt. Wszystko oczywiscie
po zakonczeniu leczenia. Wczesniej i tak nie wysla Cie na komisje lekarska.

Pozdrawiam, zdrowia zycze :)
Agnieszka

3. Data: 2004-12-20 21:51:26

Od: zawada <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

siekiera napisał(a):
> [...]
> sie zalatwia?
> prosze o info bo w kregu znajomych nikt nie potrafi mi odpowiedziec...

Prześwietlenie, karta informacyjna ze szpitala.
Pozatym skoro byłeś ubezpieczny przez uczelnie to albo nie dostaniesz
odszkodowania, albo dostaniesz marne grosze...
Jeżeli jesteś ubezpieczony w "cigna_stu" to nie licz na odszkodowanie,
ja im musiałem wytaczać sprawę sądową bo nie chcieli, ani grosza mi
wypłacić za złamany nos... sąd zadecydował w końcu 400zł bo mam teraz
skrzywioną przegrodę... ;P i mi wypłacili.

4. Data: 2004-12-21 12:29:31

Od: "siekiera" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no nic,to zobaczymy jak to bedzie,w kazdym razie dzieki za info:))

pozdrawiam i Wesolych Swiat zycze!

siekiera

5. Data: 2004-12-25 02:29:22

Od: "-= Tomasz D =-" <d...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prześwietlenie, karta informacyjna ze szpitala.
> Pozatym skoro byłeś ubezpieczny przez uczelnie to albo nie dostaniesz
> odszkodowania, albo dostaniesz marne grosze

Sluszna prawda, za zlamanych paluch wytalem sie 3 godziny w kolejce trzy
lata temu, dostalem 100zl tragedia,
od tamtej pory nie placilem uczelni ubezpieczenia, za 100zl stac 3 godziny,
pacel krzywy do dzis, nabiegalem sie niemalo.
A uczelnie podpisuja umowy i jeszcze na tym zarabiaja, bo niemalze zmuszaja
studentow do zaplacenia bo inaczej jak to pani powiedziala nie podbije mi
legitymacji :) troszke afere zrobilem i podbila jakies pismo podpisalem ze
gdzie indziej sie ubezpieczam.
a za kregoslup wybite 3 dyski bole od 8 lat czasami okropne dostalem 2tys
zl, wowczas za rezonans zaplacilem 2tys zl, musialem prywatnie zdecydowac
sie albo kontrast do kregoslupa wlac chcieli mi i kto wie czy dzis nie
mialbym raka, lub kazali mi czekac w szpitalu kolejne 3 miesiace na pierwszy
wolny termin rezonansu, za prywatne pieniazki zalatwilem to w kilka dni, na
leczenia wowczas wydalem ponad 10tys
dlatego niech nikt mi nie pisze ze warto ubezpieczac sie na uczelni,
a za skrecona noge rowniez ok 100zl dostalem :)
przeciez to sa smieszne kwoty, brzydko napisze ale gardze ich oferta!

po prostu zalosne jest ubezpieczenie ktore oferuja.

rozpoznanie RTG
Pulmonolog w Katowicach-pilne!
Cipramil a odrealnienie?
Bardzo wysokie OB
Analiza pierwiastkowa włosa _gdzie wroc?