alarm i czujki a zwierzaki

1. Data: 2004-10-18 19:05:00

Temat: alarm i czujki a zwierzaki
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie, jak takie normalne czujki reaguja na zwierzaki. Na
kanarki juz wiem, ze nie sa wystarczajaco czule :-) Slyszalam, ze sa
odpowiednie czujki, ktore nie "wylapuja" np. psa czy kota. Jezeli macie
cos takiego, podzielcie sie wrazeniami:-)
Edytka [edymon]

/A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem/
/Stasio/

1. Data: 2004-10-19 15:16:27

Temat: Re: alarm i czujki a zwierzaki [PLIS POMOZCIE!]
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-18 21:05 +0200, Użytkownik [edymon] napisał :

> [...]
> odpowiednie czujki, ktore nie "wylapuja" np. psa czy kota. Jezeli macie
> cos takiego, podzielcie sie wrazeniami:-)

Pomozcie, bo marzy mi sie piesek...

1. Data: 2004-10-19 18:47:33

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie w miare porządne czujki nie reagują na pieski.

1. Data: 2004-10-19 20:06:41

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Niedokładnie tak jak mówisz.
Wszystkie porządne czujki to akurat zareagują.
Na zwierzaki nie reagują czujki typu PET. Mają one specjalną optykę.
Mają też taki parametr wyrażony w kg masy ciała psa i tym należy się
kierować.
Ale z mojego doświadczenia nie należy mu bezwzględnie ufać.
Ważny jest również wybór miejsca zainstalowania czujki.
Ogólną zasadą jest to że podany parametr masy psa obowiązuje w przypadku
gdy zwierzę nie znajdzie się bliżej niż 2-3 metry od czujki.
Dlatego kłopot jest np. z kotami. Tyle ogólników.
Każdy czujnik ma szczegółowy opis co do wyboru miejsca, wielkości granicznej
psa itp.
Radzę odwiedzić dobrą hurtownię ze sprzętem alarmowym i tam zasięgnąć
szczegółów.

Pozdrawiam emarcin

1. Data: 2004-10-19 22:13:58

Temat: Re: alarm i czujki a zwierzaki
Od: "Stefan Siudalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiednie czujki, ktore nie "wylapuja" np. psa czy kota. Jezeli macie
> cos takiego, podzielcie sie wrazeniami:-)
Tylko wersja obwodowa czyli kontaktrony na oknach, czujki tłuczenia szkła i
wsjo
SJS

1. Data: 2004-10-20 15:52:53

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-19 22:06 +0200, Użytkownik emarcin napisał :
[ciach]
> Radzę odwiedzić dobrą hurtownię ze sprzętem alarmowym i tam zasięgnąć
> szczegółów.
>
> Pozdrawiam emarcin
Bardzo dziekuje za informacje!!!

Edytka [edymon]

/A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem/
/Stasio/

Miska wiszaca <55cm
nawilżacz Climatic albo Thermal Plus
Piekarnia pod nami....