Re: [albertan] Kasztelowicz -reprezentant wszystkich?

1. Data: 2003-05-28 22:08:21

Temat: Re: [albertan] Kasztelowicz -reprezentant wszystkich?
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 26 May 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
.am.torun.pl :

> a ja juz myslalem, ze dasz nam spokoj. Czy nie moglbys
> nawracac na swoja wiare na Saharze?

Piotrze Kasztelowicz!

Komu "nam"? Kogo masz na mysli? Kogo ty tu reprezentujesz w grupach usenet
i w czyim imieniu sie wypowiadasz piszac do mnie?

Jak sobie zalozysz prywatna grupe pl.sci.kasztelowicz to bedziesz sobie
mogl taka grupe moderowac.

Dopoki jestes w grupie publicznej i nieprywatnej to sprobuj sie troche
pochamowac w twoim zapatrzeniu i zakochaniu w sobie...
To nie jest twoj prywatny folwark, zebys sie tu rzadzil i decydowal, kto ma
prawo, co i gdzie pisac.

To ze ty sie znasz na medycynie, nie daje ci prawa do ograniczania swobody
wypowiedzi wolnym ludziom i wspolobywatelom.

To ze publicznie drwisz ze mnie i mnie publicznie ponizasz, nijak nie
buduje twojego autorytetu ani powazania u ludzi. Wrecz odwtotnie!
Ja np. moge sie domyslic jaki ty, mimo dyplomu lekarza, masz stosunek do
ludzi.
Poki co, moja opinie o tobie zachowam dla siebie.

--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Święty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism

2. Data: 2003-05-28 22:19:23

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dopoki jestes w grupie publicznej i nieprywatnej to sprobuj sie troche
> pochamowac w twoim zapatrzeniu i zakochaniu w sobie...
> Albert Jacher lek., Mówca Boga, Święty Prorok

O Przewielebny, Najslodszy, Najmadrzejszy i Najswiatlejszy!
Wasza Nieporadnosc!

Racz zauwazyc, o Panie, ze "pohamuj", pisze sie od "hamulec", a nie od "cham".
Czyzbys, o Najpewniejszy Z Pewnych, doznal oswiecenia, tam gdzie jestes, i
Przedwieczny przekazal Ci na tablicach nowe zasady ortografii?
Oswiec nas, Wasza Pysznosc!

Twoj unizony, zawsze Cie sluchajacy w skupieniu i powadze

TL

3. Data: 2003-05-28 22:34:33

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 29 May 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:0b45.00001717.3ed535ea@newsgate.onet.pl :

> ze "pohamuj", pisze sie od "hamulec", a nie od "cham".

Bardzo dziekuje za jakze istotna i wazna dla naszej sprawy uwage...
Wedlug ciebie to wniosla ona chyba (a moze hyba?) do poruszanej sprawy
wiele merytorycznych tresci?

Ja ze swej strony chcialbym tez dodac, ze 'ze' powinno sie pisac 'że', a
'sie' - 'się'...

Bez poprawienia tych istotnych bledow, nasze wzajemne zrozumienie moze sie
okazac wielce utrudnione.

Z powarzaniem,
JA

PS. A tak przy okazji, co myslisz o tak drugożędnym problemie jak agresywna
arogancja Piotra Kasztelowicza i innych?
Czy w/g ciebie godzi sie, aby lekarz publicznie ponizal i wyszydzal ludzi?

4. Data: 2003-05-29 03:19:03

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

BTW. Każda grupa ma swego Arcybłazna i odkąd Ekspierd zniknął, to Albert
Jacher go zastępuje.:-)))
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik deekspierdyzacji Usenetu.

5. Data: 2003-05-29 07:38:52

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 May 2003 22:34:33 GMT, Albert Jacher, Mówca Boga napisał:
> Bardzo dziekuje za jakze istotna i wazna dla naszej sprawy uwage...

Jest to pierwsza merytoryczna uwaga w tym wątku.
> A tak przy okazji, co myslisz o tak drugożędnym problemie jak agresywna
> arogancja Piotra Kasztelowicza i innych?
> Czy w/g ciebie godzi sie, aby lekarz publicznie ponizal i wyszydzal ludzi?

Czy godzi się, aby murarz używał przerywnika na k.?
Czy to w porządku, jeśli policjant podnosi głos?
Czy Piotr i każdy lekarz ma odpowiadać milutko na każdy idiotyczny post?

Albercie, kotku drogi, sam sobie jesteś winien. Jakbyś nie robił z siebie
nawiedzonego paranoika, to by Ci się nie dostało. A Piotr ma (zwykle, i na
pewno w tym wypadku) rację. No chyba, że jesteś pacjentem (nie wierzę). Ale
wtedy jesteś proszony o generowanie objawów wytwórczych we własnym domu.
Albo załóż sobie jakąś partię.

--
Krzysiek, EBP
jeśli nie wiesz co robić, rób to dobrze

6. Data: 2003-05-29 22:43:59

Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostatnim odcinku zobaczylismy:bqtzdfseb8rs$....@4...n
et,
Krzysztof (Suzuki Nakai) <k...@p...onet.pl> ktory/a napisal/a:

> [...]

brrr.. zebys tego w zla godzine nie napisal.... w dzisiejszych czasach ma
realne szanse na przekroczenie progu wyborczego... :(

--

Pozdrowienia

Adam

gęste nasienie