Re: [albertan] polska mentalnosc

1. Data: 2003-06-02 18:09:46

Temat: Re: [albertan] polska mentalnosc
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 02 Jun 2003 from pl.regionalne.poznan
message-id= news:bbg2o3$lq3$1@topaz.icpnet.pl :

> duzo wieksza satysfakcje daje bycie normalnym, szanowanym
> czlowiekiem

Tyle, ze bycie czlowiekiem normalnym i szanowanym we wspolczesnej Polsce
oznacza wielka przeszkode w drodze do zbawienia duszy.

O wiele wiekszy zaszczyt dla mnie stanowi odrzucenie i wyplucie mnie przez
polskie spoleczenstwo, jako nie pasujacego do tego systemu.

To tak jak przesladowania polityczne przez komunistow, przynosily
przesladowanym wbrew pozorom zaszczyt a nie ujme...
Ja tam wole byc "zaplutym karlem reakcji"... niz normalnym czlowiekiem,
kombinatorem, oportunista, kunktatorem.

Ja wiem, ze moglbym nie odchodzic ze szpitala i brac udzial w korupcyjnych
procederach i integrowac sie z lokalna kliką lekarską...

Ja wiem, ze moglbym sie zapisac do SLD, czy Solidarnosci i "ustawic sie".
To ze tego nie uczynilem, to byl moj swiadomy wybor i wiem, ze po czasie
cierpien wyjdzie mi to na dobre.

"Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni..."

--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism