Re: [albertan] przerywanie ciazy

1. Data: 2004-04-12 14:16:59

Temat: Re: [albertan] przerywanie ciazy
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 12 Apr 2004 from
pl.sci.medycyna message-id=
news:c5dhmm$6al$1@atlantis.news.tpi.pl signed by Michał
Mraczek:

> Już przebialiśmy państwa, które "likiwidowały jednostki"
> chore - jak skończyły wiadomo...

Tak, wiadomo jak skonczyly - byly takie panstwa i osiagnely
wielka sile i potege.
Nie martw sie o tamte panstwa, martw sie lepiej o panstwo
polskie, w ktorym bycie kaleka, niepelnosprawnym, uroslo do
rangi bycia obywatela lepszej kategorii. Jesli ktos ma szanse
na zatrudnienie w Polsce to wlasnie kaleka! Zdrowy silny
czlowiek zostanie zatrudniony z trudem, bo pracodawca
musialby placic wielki haracz na ulomnych do ZUS. Polska to
takie panstwo w ktorym jest kilka milionow kalek, ulomnych i
ktorzy sprawuja praktycznie w Polsce wladze. Cale panstwo
pograza sie w chaosie, bo ulomni i kalecy sa dla tego panstwa
najwazniejsi.

Jesli moje poglady uwazasz za wynaturzone - to sprawdz
praktycznie dzialanie twoich pogladow na panstwie polskim -
obserwuj "rozwoj Polski" przez nastepne lata.

Wazna role w upadku panstwa polskiego, role aktywna odegrali
i odgrywaja polscy lekarze. Polscy lekarze bowiem
naprodukowali kilka milionow rencistow - ludzi chorych i
ulomnych, ktorzy pograzaja ku upadkowi panstwo polskie.
Lekarze sprzeciwili sie celom wlasnego zawodu - zamiast ludzi
uzdrawiac - sa lapowki produkuja ludzi chorych.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org