Re: [albertan] rola kobiety w rodzinie

From: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: [albertan] rola kobiety w rodzinie
Date: 17 Apr 2004 00:27:09 GMT

A FollowUp to a message dated 16 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:c5ospf$63r$1@nemesis.news.tpi.pl signed by
Kropelka:

> Ale czy ta korporacja byla religijna? Watpie.

Masz inne podejscie niz ja.
Ja opieram sie na mojej Teorii Madrosci, w ktorej twierdze:
"Wszystko jest jakos religijne"
Dlatego i korporacje sa religijne.
Polska to panstwo w ktorym 95% ludznosci deklaruje sie jako katolicy.
Czy moge wiec wnoskowac, ze polskie przedsiebiorstwa sa 'religijne'?
Jesli np. pracownicy tych przedsiebiorstw sa zwiazani z jakas religia,
to ja domyslam sie ze mozna sie spodziewac okreslonych religia
pracownikow zachowan w tym przedsiebiorstwie.

Np. Czy myslisz, ze wsrod muzulmanow albo Judaistow, powstalo by
przedsiebiorstwo przetworstwa wieprzowiny? A czy wsrod Hinduistow,
czczacych swiete krowy powstala by ubojnia i przetworstwo wolowiny?
Katolicy nie sa dobrym przykjladem na zadna chyba zasade religijna,
bo katolicy maja to do siebie, ze co innego deklaruja, co innego robia.
Np. wsrod katolikow prezerwatywa jest surowo zakazana, antykoncepcja
jest wielkim grzechem - nie przeszkadza to jednak katolikom naruszac
zakazy religijne i kopulowac, nawet pozamalzensko i to z uzyciem
prezerwatywy. Zakazu tego jednak przestrzegaja katolicy na Filipinach,
i tam prostytutki nie uzywaja prezerwatyw, bo im zakazal lokalny biskup.
Dlatego szarza sie tam choroby weneryczne, nawet wsrod prostytuujacych
sie dzieci katolickich.

Nie potrafie ci nazwac religii, tamtej korporacji, ale jesli ta pracownica
byla wyznania zwiazanego z judaizmem, to powinna wybrac porzucenie
pracy niz zabicie poczetego zycia w sobie.
Niestety wspolczesni ludzie sami sobie, na zasadzie
"robta co chceta" wyznaczaja normy religijne i moralne
w zaleznosci od sytuacji i potrzeb.

> Bardziej ateistyczna jesli juz bo firmy nie sa powiazane z
> religiami.

Dla mnie ateizm jest tylko kolejna forma religii.
Poza tym mylisz sie ze firmy nie sa zwiazane z religiami.
Wiesz dlaczego Mel Gibson mial wielkie problemy
z dystrybucja swojej produkcji "The passion of the Christ"?
Bo w firmach dystrybucyjnych wlascicielami i kierownikami
sa Israelici albo ludzie z nimi zwiazani.
Mel Gibson musial wiec osobiscie zalozyc nowa firme dystrybucyjna,
w jego wypadku katolicka - i prowadzic dzialalnosc promocyjna
i dystrybucyjna samemu.

A polskie stacje TV? Jakbym ja oglosil sie reformatorem np. SLD
to bylbym czesto pokazywany w TV, zapraszany na wywiady
w porach najlepszej ogladalnosci.
Poniewaz roznie sie skrajnie od "ideologii obowiazujacych" teraz, to
przed kamere dopuscil mnie tylko TVN, i to glownie po to aby robic
ze mnie oszusta lub wariata (Ewa Drzyzga).

>Wiec co maja do tego religie nie- albertanowe?

Maja to do tego, ze to pod ich silnym wplywem urzadzona jest np. Polska.
Dlaczego nie mozna prezentowac reklamy piwa? Dlaczego nie moze byc
sprzedarzy alkoholu 100m od kosciola? Dlaczego w Israelu nie ma
przemyslu miesa wieprzowego?
Bo religia ma wplywy na gospodarke, handel itp.
Dlaczego niedziela jest wolna od pracy?
Bo prorok Israela Moses napisal w Torah, ze bog Jahu odpoczal
sobie siodmego dnia tworzenia swiata!

Wszystko jest jakos religijne...

> W mojej religi (protestantyzm) na pierwsym miejscu dla
> kobiety jest rodzina, dzieci, wiec "ameryki" tutaj nie
> odkrywasz.

Wiele jest zapisane formalnie w religiach, takze protestanckich...
Jest wyraznie zapisane: "Nie zabijaj!" A protestanci teraz
urzadzaja regularna rzez Irakijczykow i podbijaja ich
niezalezne wczesniej panstwo ogniem i bombami.
W ciagu dwoch tygodni kolo swieta zmartwychwstania waszego
boga, protestanci i katolicy zabili wieleset mieszkancow Iraku,
w tym kobiety i dzieci! A przeciez bog wasz sam wam nakazal:
"Nie zabijaj!"

> Ale sytuacja niestety czesto zmusza kobiety do
> podjecia pracy, taka jest rzeczywistosc.

Rzeczywistosc tworza ludzie! Jesli jest zakaz pracy w niedziele
w religii Jezusa, to nawet jakbym chcial aby pracowac w mojej
formie w niedziele, to wsrod wyznawcow Jezusa, powinienem
nie znalesc zadnego ochotnika! Nawet jakbym placil 3 razy wiecej!
Chyba, ze wy macie wiekszy szacunek do pracodawcy, niz do
wlasnego boga... Ale to juz nie moja sprawa.

> Masz na torozwiazanie?

Tak. Mam. Proponuje tobie i milionom innych ludzi, abyscie przestali zyc caly czas w
zaklamaniu religijnym, i abyscie przyjeli nowa religie, ktora ulozy wam wasze zycia
sensowniej.

>Jestes w stanie finansowac kazda rodzine w
> ktorej kobieta chcialaby sie poswiecic tylko wychowaniu
> dzieci? Czy sama religia jest w stanie to zapewnic?

Co to znaczy finansowac? Kupowac televozor, pralke, lodowka,
samochod, telefony GSM dla dzieci?
Ja jestem zebrakiem bez srodkow do zycia.
Nikt mnie nie chce finansowac jakos.
Ale ja nie plodze dzieci, jesli nie mam na to pieniedzy!
Jesli nie macie pieniedzy na dzieci, to nie plodzcie dzieci!
Plodzenie dzieci ponad miare jest niemal pewna droga
do nedzy tych dzieci.
Ale Religia Madrosci w odroznieniu od religii Jezusa,
zaleca uzywanie prezerwatyw i innej antykoncepcji!

> Kobieta chrzescijanska tez.

Pierwszy raz takie cos czytam od ciebie.
Zawsze wiedzialem, ze wczesne urodzenie dziecka
przez chrzescijanke to powod do skandalu...
Jak mloda 15 letnia kobieta urodzila dziecko to ojciec,
chrzescijanin wypedzil ja z domu ze wsciekoscia!
Sam widzialem ich rozmowe w TV...

> Tylko ze zycie czesto jest
> bardzo brutalne i czyms te dzieci (dziecko) trzeba
> nakramic.

Zycie jest zawsze brutalne! Ja to wlasnie spostrzeglem,
ze czynienie miejsca powszechen szczesliwosci, tu na Ziemi,
jest utopijne!

"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher