Re: [albertan] rola kobiety w rodzinie

1. Data: 2004-04-15 17:03:51

Temat: Re: [albertan] rola kobiety w rodzinie
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 15 Apr 2004 from pl.soc.religia
message-id= news:c5mao7$jt4$1@nemesis.news.tpi.pl signed by
Nahia:

> to pokaz mi tego wariata ktory ja zatrudni w wieku 30paru
> lat bez zadnego doswiadczenia :P

To problem katolikow i socjalistow.
W spolecznosciach albertanowych naturalne bedzie, ze kobiata
zajmuje sie praca zawodowa, edukacja, PO odchowaniu dzieci a
nie PRZED.
Kobiety albertanowe beda kierowac sie natura i madroscia nie moda.

Dlatego dzieci albertanowe beda zdrowsze, lepiej
wychowane, nauczone milosci. Wsrod albertanow bedzie np.
mniej przypadkow zespolu Downa, ktore sa czestsze u kobiet
pladzacych w wieku starszym.

--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org

2. Data: 2004-04-15 17:58:21

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Apr 2004, alt.religion.albertanism wrote:

> W spolecznosciach albertanowych naturalne bedzie, ze kobiata
> zajmuje sie praca zawodowa, edukacja, PO odchowaniu dzieci a
> nie PRZED.

tu sie wiesz nawet z Toba zgodzil ale to jest niestety niemozliwe
poniewaz jak zdazylem sie zorientowac Twoja religia nie ma wyznawcow.
Mowisz sam do siebie a Twoje nauki takze na alt.religion.albertanism
trafiaja w proznie. Przypuszczam ze jestes jedynym wyznawca wlasne
religii, ktora umrze wraz z Toba i zostanie zapomniana na wieki.
Dlaczego? Bo takiej religii nie ma. Mowisz o czyms a nie mowisz
jakie podstawy egzystencjalne ma miec to cos, co jest Twoja religia.
Jakie korzysci ma dac czlowiekowi i spoleczenstwu jakie potrzeby
spelniac.

Poniewaz ta grupa nie zajmuje sie religia proponuje abys przeniosl
sie na taka, ktora sie tym zajmuje i nie meczyl nas tym.
Jak nie - to znowu powedrujesz do KF wiekszosci zgromadzonych
tutaj osob i bedziesz musial zniknac na dwa lata tak jak to
bylo ostatnio gdy przekonasz sie ze Twoje postingi nie wywoluja
zadnego zainteresowania z niczyjej strony

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

3. Data: 2004-04-16 17:28:35

Od: "Pierre" <U...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja w przypadku albertusa polecam wszystkim uzytkownikom OE:

1. Ustawic sie na spamie od albertusa
2. Wybrac w mnu opcje Wiadomosc
3. Wybrac opcje "Zablokuj nadawce"

A albertusowi psychiatre- nie potrzeba skierowania od lekarza rodzinnego!!!!

Pierre

4. Data: 2004-04-16 17:48:02

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 16 Apr 2004 from
pl.sci.medycyna message-id= news:c5p4vf$mnd$1@news.onet.pl
signed by Pierre:

> 1. Ustawic sie na spamie od albertusa
> 2. Wybrac w mnu opcje Wiadomosc
> 3. Wybrac opcje "Zablokuj nadawce"

Popieram ten postulat.
Staram sie nie zmieniac 'nadawcy' = alt.religion.albertanism
Mozna tego wyrazenia uzywac do filtrowania moich tekstow.

> A albertusowi psychiatre- nie potrzeba skierowania od
> lekarza rodzinnego!!!!

Nie ma sensu. Nie moge sie dogadac z polskimi psychiatrami.
Albo lapowkarze, albo za zdrowego na umysle uznaja tylko
zydowskiego proroka Jezusa, syna zawsze dziewicy Maryji
- a reszte prorokow uznaja za wariatow.

W Polsce juz samo slowo 'prorok' przekresla cie jako rozmowce.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

Włókniak