Re: [albertan] wola boga Wakan Alo

1. Data: 2003-06-13 10:49:58

Temat: Re: [albertan] wola boga Wakan Alo
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jun 2003 from pl.soc.polityka
message-id= news:bcc9lc$afn$1@atlantis.news.tpi.pl :

> I jak one wyszły na tym oddziaływaniu, to wie każde dziecko.

Szkoda, ze nie poczytales historii Europy i innych kontynentow, aby poznac
jak na narody ludzkie i przyrode oddzialywaly żydowskie bogi: Jahu i
Jahuszuah...

> EEch, święty proroku... uważam, że powinieneś odwiedzić dobrego
> psychiatrę.

I co taki "dobry psychiatra" mnie nauczy o realnym swiecie? Że wyznawanie
realnego i naturalnego boga to jest zespół urojeniowy i on mnie z tego
wyleczy tabletkami?

Skoro papież Johannes Paulus II ma prawo do wiary w to, ze jego bogi
stworzyli Ziemie 6000 roków temu i że uzywanie prezerwatyty to grzech
obrażajacy jego bogi, to ja domagam sie prawa do mojej wiary w boga
naturalnego i realnego, ktory ustanowił prawa evolucji i do wolnosci
uzywania prezerwatyw!

> życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
Dziekuje i wzajemnie!

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078