kropka w polu widzenia

1. Data: 2003-06-13 09:19:44

Temat: kropka w polu widzenia
Od: "majma" <m...@h...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie nejpredzej do chyba do okulisty.
W polowie maja zauwazylem ze jak patrze na jasne tlo za wzrokiem "podaza
kropka"
Nie jest to efekt naswietlenia slonecznego bo widze to tak samo rano, zaraz
po w staniu i tak samo widac to jak ide ulica przy zachmurzonym niebie.
Jak spojrze gwaltownie na gore to kropka gwaltownia sie unosi i zaraz osuwa
sie powoli na dol. tak samo jest jak spojrze w bok Kropka -bo tak to chyba
mozna nazwac jest punkt wielkosci kilku mm szara Widac ja w odleglosci okolo
1 m w polu widzenia.
Pyt.
1. Czy mam isc z tym do lekarza ?
2. Co "to cos" spowodowalo. Na poczatku maja chorowalem i bralem leki
myslalem ze to od tego, ale po skonczeniu kuracji to nie zniklo

2. Data: 2003-06-13 09:36:16

Temat: Re: kropka w polu widzenia
Od: "Jackie" <j...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "majma" napisała:

> [...]
> Kropka -bo tak to chyba mozna nazwac jest punkt wielkosci kilku mm
> szara Widac ja w odleglosci okolo 1 m w polu widzenia.

A myślałam, że to tylko ja tak mam i że jest to normalne.
A nie jest??? U mnie to niekoniecznie kropka- bardziej kreska:)

--
***Jackie pozdrawia ***

3. Data: 2003-06-13 09:48:02

Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

też to mam
okulista mi powiedział że to z palenia papierochów, ale od 3 lat nie pale a
kropka dalej jest

4. Data: 2003-06-13 12:08:58

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W polowie maja zauwazylem ze jak patrze na jasne tlo za wzrokiem "podaza
> kropka"

Moze chodzi ci o zyjatka widoczne pod mikroskopem? Ja mam cos takiego przy
patrzeniu wlasnie na jasne tlo - i moge tym kierowac :) za pomoca ruchu
oczu.
Ale podobno to od nieprawdlowego cisnienia w galce.

5. Data: 2003-06-13 15:47:43

Temat: Odp: kropka w polu widzenia
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik majma <m...@h...eu.org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bcc567$2ka$...@n...news.tpi.pl...
> Witam
> Mam pytanie nejpredzej do chyba do okulisty.
> W polowie maja zauwazylem ze jak patrze na jasne tlo za
> wzrokiem "podaza kropka"

..co prawda okulistą nie jestem, ale opis zachowania się tej kropki jest
podobny do tego co nazywa się "mętami"... ...czy tak jest faktycznie -
byłoby do stwierdzenia w badaniu okulistycznym, a jeśli to rzeczywiści
emęty, najlepiej się po prostu przyzwyczaić... :-)

pozdrawiam, Agata

6. Data: 2003-06-13 16:22:42

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byłoby do stwierdzenia w badaniu okulistycznym, a jeśli to rzeczywiści
> emęty, najlepiej się po prostu przyzwyczaić... :-)
Niech napisze ktoś kto tego nie ma, ja miałem wrażenie ,że widzę własną
gałkę oczną od środka, fajna zabawa jak przestałem palić jakieś 7 lat temu
coraz trudniej jest mi ten stan osiągnąć. Czyżby piwo mi zaszkodziło?

7. Data: 2003-06-13 17:36:43

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

opis zachowania się tej kropki jest

Niech napisze ktoś kto tego nie ma,

Ja nie mam.
O.

8. Data: 2003-06-13 20:20:32

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tpi.pl...
> [...]
> 2. Co "to cos" spowodowalo. Na poczatku maja chorowalem i bralem leki
> myslalem ze to od tego, ale po skonczeniu kuracji to nie zniklo

Masz mety w ciele szklistym. Mozesz o nich poczytac, bo duzo napisalem (
caly wyklad ) - znajdz w archiwum.
Jesli nie jest duze, nic sie nie dzieje, jesli przeszkadza bardzo - idz do
okulisty, zapewne dostaniesz krople Vitreolent 3xdz - ale efekt bedzie po
2-3 opakowaniach najwczesniej.

casus
spec. ch.oczu

9. Data: 2003-06-13 20:31:19

Od: "majma" <m...@h...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W sumie najrozsadniejszym rozwiązaniem bedzie pójscie do okulisty
Dzieki wszystkim za odpowiedzi
Pozdrawiam

10. Data: 2003-06-13 22:12:13

Od: "WiseMan" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Niech napisze ktoś kto tego nie ma,
>
> Ja nie mam.
> O.

Ja tez nie mam. Pewnie jeszcze jestem za mlody aby cos takiego miec ;)
Kilka razy widzialem, ale bylo to na powierzchni rogowki cos wiec
wystarczylo kilka razy mrugnac.

--
Norbert
Minolta S414