Krople do oczu - proszę o opinię!

1. Data: 2003-06-13 09:07:06

Temat: Krople do oczu - proszę o opinię!
Od: "Jackie" <j...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okulista przepisał mi krople do oczu BETABION.
Przepisał bo wiedział, że ROBIĘ badania pod kątem EWENTUALNEJ jaskry.
O jaskrze pierwszy raz wspomniała pani doktor w L`OPTIQUE , gdy
wymieniałam okulary 3 lata temu. To samo powiedziała ta sama pani
doktor w tym roku...
Dotychczasowe badania pola widzenia, GDX, gonioskopia, badania
ciśnienia oka nie stwierdziły jaskry, chociaż są zaburzenia pola
widzenia, a największe ciśnienie było 18 OP i OL.
Trzech okulistów opisujących badania - pole widzenia robiłam w tym
czasie 3 razy - powiedziało, że chyba " taka uroda mojego oka " i tyle.

Na ulotce kropli pisze, że są to krople na jaskrę!
Okulistka , u której byłam w czwartek powiedziała,że to krople
witaminizowane!

A co na to nasz grupowy sp. chorób oczu -casus???
Będę wdzięczna za opinie i poradę: brać czy nie brać dopóki nie będzie
dokładnej diagnozy???

--
***Jackie pozdrawia ***

2. Data: 2003-06-13 19:50:16

Temat: Re: Krople do oczu - proszę o opinię!
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A co na to nasz grupowy sp. chorób oczu -casus???
> Będę wdzięczna za opinie i poradę: brać czy nie brać dopóki nie będzie

Jesli zapytowujesz mnie konkretnie, to powinnas chyba napisac na priv. Ale
ok.
1. Nie postawie Ci diagnozy i nie powiem definitywnie, poniewaz Cie nie
badalem.
2. Nie rozumiem jednego: piszesz ze badanie pola widzenia nie potwierdzilo
jaskry, a potem, ze w polu widzenia sa zmiany. Jakie zmiany? jakiego
charakteru? Nic Ci nie powiedziano na ten temat?
3. Zadne z badan nie potwierdza jaskry, jedynie pole widzenia jest jakies
inne - dlaczego wiec musisz sie leczyc na jaskre?
4. Jesli mozesz, przeslij mi na priv skany wszystkich pol widzenia,
chcialbym je obejrzec - GDX i reszty nie potrzebuje, skoro sa prawidlowe.
5. Z ciekawosci - gdzie wykonywalas badania?
6. czy nie jestes przypadkiem krotkowzroczna? jaka masz wade wzroku i jaka
nosisz korekcje?

Prosze o odpowiedz na priv

casus

3. Data: 2003-06-17 06:05:37

Od: "Jackie" <j...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "casus" napisała:

> Jesli zapytowujesz mnie konkretnie, to powinnas chyba napisac na
> priv.

Napisałam i wysłałam załączniki z wynikami badań, o które prosiłeś. Mam
nadzieję, że wszystko doszło i nie zapchało Ci skrzynki.

Dzięki za czas poświęcony na przestudiowanie tego!
--
***Jackie pozdrawia***

4. Data: 2003-06-17 19:48:54

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzieję, że wszystko doszło i nie zapchało Ci skrzynki.
>
> Dzięki za czas poświęcony na przestudiowanie tego!

doszlo i nie zapchalo - z nadmiaru pracy nie mialem czasu na ich
analize...dzis lub jutro odpowiem

pozdrawiam

casus

luszczyca