Re: Namolne Katoliki

1. Data: 2003-06-13 07:00:09

Temat: Re: Namolne Katoliki
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bcae5t.3vvjs9t.1@to.robota.cypla.jest :

> Nie możesz w pine (tak?) uwalić go po Message-ID albo NNTP posting-
> host?

Od dawna niezmienie uzywam IDToken w Message-ID:
albrtn
aby wyroznic moje posty. Mozna to wykorzystac, do odfiltrowania, albo
wyrozniania moich postow przez score file.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078