Łuszczyca u dziecka

1. Data: 2003-06-12 21:33:18

Temat: Re: Łuszczyca u dziecka
Od: "maciej" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jest rada, przynajmniej znam dwa przypadki błyskawicznego i radykalnego
powrotu do zdrowia, po stosowaniu preparatu ziołowego o nazwie INTRA

3. Data: 2003-06-14 10:22:36

Od: "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chorobę? lub zminimializować jej zasięg !!
> Proszę o info jesli macie jakieś doswiadczenia z tą chorobą

ja mam luszczyce..i w zasadzie lecza ja tylko przez opalanie..jak sie
porzadnie opale to przez reszte roku(tzn jesien,zima, wiosna) skore mam
prawie czysta..
ale ja wspomniano w innym watku w nie kazdym rodzaju luszczycy slonce pomaga
poza tym unikac infekcji..tzn przeziembien, grypy itp..oraz stresu
nik

czemu szrpie oko??
Obcokrajowiec rodzi w Polsce
pleśniawki