Obcokrajowiec rodzi w Polsce

1. Data: 2003-06-12 20:53:39

Temat: Obcokrajowiec rodzi w Polsce
Od: "Fito" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktoś na to pomysł? Dziewczyna jest obcokrajowcem, przebywa turystycznie w
Polsce a wkrótce może rodzić. Czy ktoś wie ile kosztowałby poród (zakładamy,
że bez komplikacji) w szpitalu w Polsce (Dolny Śląsk). Z różnych przyczyn
nie może to nastąpić w jej kraju ojczystym. Da się to jakoś załatwić
możliwie niskimi kosztami?
Pozdrawiam grupę, to mój debiut tutaj Vito

2. Data: 2003-06-13 07:59:39

Temat: Re: Obcokrajowiec rodzi w Polsce
Od: "monika" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że bez komplikacji) w szpitalu w Polsce (Dolny Śląsk). Z różnych przyczyn
> nie może to nastąpić w jej kraju ojczystym. Da się to jakoś załatwić

zależy czy ubezpiecza sie dobrowolnie czy nie , jeśli nie to będzie musiła
zapłacić. pewnie mozna sie ubiegać o pokrycie kosztów leczenia a Ambasadzie
kraju z którego ona pochodzi....
monika

3. Data: 2003-06-13 08:52:56

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>zapłacić. pewnie mozna sie ubiegać o pokrycie kosztów leczenia a Ambasadzie
>kraju z którego ona pochodzi....

Nie sadze.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów