hemoroidy? pomocy!!

1. Data: 2003-06-13 05:44:10

Temat: hemoroidy? pomocy!!
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy krwawienie przy wyproznianiu to pierwsze objawy hemoroidow???
jestem młodą osobą, prowadze aktywny tryb zycia, staram sie dobrze
odrzywiac....
jak powstrzymac to krwawienie? jakas specjalna dieta?
napiszcie prosze co myslicie
A.

2. Data: 2003-06-13 07:12:15

Temat: Re: hemoroidy? pomocy!!
Od: "piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odrzywiac....
> jak powstrzymac to krwawienie? jakas specjalna dieta?

ja piernicze

3. Data: 2003-06-13 08:30:47

Od: "iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> ja piernicze

ale konstruktywna opinia. brawo dla Pana Piotra...

jeśli chodzi o krwawienie przy wypróżnianiu musisz najpierw określić, czy
krew jest czerwona, czy może kał ma zabarwienie czarne. jeśli jest czerwona,
to oznacza, że najprawdopodobniej masz hemoroidy. jeśli kał ma czarne
zabarwienie to jest to poważniejsza sprawa - oznacza to krwawienie w
wyższych odcinkah układu pokarmowego (np w żołądku).

ale przyjmijmy, że chodzi jednak o hemoroidy. po pierwsze, żeby ich uniknąć
należy dbać o stan stolca. częste zaparcia prowadzą do napinania się w
trakcie wypróżniania się, co w prostej linii prowadzi do hemoroidów. dlatego
dbaj o to, by w Twojej diecie było dużo produktów zawierających błonnik - to
pomoże w walce z zaparciami.

co zrobić z istniejącymi już hemoroidami? w aptece bez recepty dostępne są
takie środki jak proctoglivenol i inne. mają formę kremów lub czopków i
wprowadza się je doodbytniczo (niestety nie jest to miłe, ale zazwyczaj po
2-3 dniach dolegliwości takie jak ból, pieczenie i swędzenie ustają). z
naturalnych metod powinny pomóc nasiadówki w gorącej wodzie przez 20-30
minut 2-3 razy dziennie.

i pamiętaj o tym, że hemoroidy to nic wstydliwego. większość kobiet w ciąży
je ma. i za przeproszeniem, miej w dupie takich jak pan Piotr...

pozdrawiam,
Iza

4. Data: 2003-06-13 10:21:48

Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpis.

> [...]
dlatego
> dbaj o to, by w Twojej diecie było dużo produktów zawierających błonnik -
owsianeczki, owocki zero czekolady itp. tak?

> [...]
> wprowadza się je doodbytniczo (niestety nie jest to miłe, ale zazwyczaj po
> 2-3 dniach dolegliwości takie jak ból, pieczenie i swędzenie ustają).
jak na razie to mnie to nie boli nie piecze i nie swedzi wcale.... moze to
cos innego?
ale zmiany w zoladku itd mozesz wykluczyc, krew jest czerwona... mam nawet
wraznie
ze to tak jakbym sie tam skaleczyla.../ale nic takiego nie mialo miejsca/
i przy wyproznianiu sie rana sie jakby odnawia...

> i pamiętaj o tym, że hemoroidy to nic wstydliwego. większość kobiet w
ciąży
> je ma.
w ciazy to ja nie zamierzam byc jeszcze dluuuugo....:)

dzieki za porady.
A.

5. Data: 2003-06-13 16:41:44

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>w ciąży to ja nie zamierzam bycz jeszcze dluuuugo....:)
To się okaże.
O hemoroidy powinno się bardzo dbać, podmywać zimną wodą, smarować maściami,
zobacz na :

www.sport-klinika.pl/informator/hemoroidy.php

Cosik ucichlo na temat Sars
Łuszczyca u dziecka