Re: albertanism a aborcja ?

1. Data: 2003-06-27 18:35:14

Temat: Re: albertanism a aborcja ?
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 27 Jun 2003 from alt.religion.albertanism
message-id= news:bdhbnv$9ft$1@sunflower.man.poznan.pl :

Pytasz, cytuje: "do zabijania nienarodzonych ludzi ?"

Zgaduje wiec, ze jestes jahuszuanowym/jezusanowym prowokatorem i wcale nie
chodzi ci o poznanie madrosci.

Wyjasniam ci, ze odwrotnie niz wy wyznawcy boga Jahuszuah, ja wyznawca
bóstwa Wakan Alo objekt nienarodzony nie uznaje za czlowieka. Jesli objekt
jest spłodzony, ale nie urodzony jeszcze, to nie jest to 'człowiek' tak jak
falszuja wyznawcy Jahuszuah, ale 'embrionem człowieka' albo 'płodem
człowieka'
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=13551

Embrion ludzki jest organizmem pasozytujacym na organizmie kobiety i nie
jest zdolny do samodzielnego zycia niepasozytniczego tak jak człowiek.

> wiem ze źródła, że jednoznaczny stosunek do aborcji polega na tym, że to
> mocno zależy od sytuacji. priorytetem jest mądrość, raz mądrze będzie
> "usunąć" ciążę, a czasami nie.

Tak. Zgadzam sie z toba. Ty pojales juz ogolne zasady nauki religii
albertanowej. Gratuluje! :-)

Religia Madrosci to taka religia, dla ktorej priorytetem jest madrosci i
zachowanie madre i madrzejsze.

Religia Madrosci opiera sie na Teorii Madrosci a w Teorii Madrosci jest
zapisane, ze "Wszystko jest jakos religijne."
Dlatego i przerywanie ciazy tez jest jakos religijne.

W Teorii Madrosci jest tez zapisane, ze "Objekty maja ich specyficzne
zestawy wartosci atrybutow np. madry/glupi, dobry/zly".

Z tego wynika logicznie, ze kazde przerwanie ciazy ma jakis specyficzny
stosunek dobre/złe, madre/głupie. Bardzo wiele zalezy od okolicznosci,
przyczyn, motywacji. Przerwania ciazy moga byc wiec i madrzejsze i leprze,
i głupsze i gorsze.

Albertanism nie ma wiec jednego, jednoznacznego stosunku do zabijania
embrionow i płodow ludzkich. Zalecam, tak jak we wszystkim, postepowanie
madrzejsze i lepsze, kierowanie sie rozsadkiem, religijnoscia albertanowa,
wiekszymi korzysciami dla rodziny i spoleczenstwa.

Nie jest wielkim problemem naplodzic potomkow - wielu nawet glupszych i
gorszych nastolatkow to potrafi! Problemem i sztuka jest wychowac potomkow
i dzieci na madrzejszych i lepszych, zdrowszych, szczesliwszych,
przedatnych spoleczenstwu ludzi.

"Jeśli nie wspierasz dobra, to wspierasz zło."

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078