Re: albertanism a aborcja ?

1. Data: 2003-07-01 21:23:41

Temat: Re: albertanism a aborcja ?
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl-USUNJ-T0.invalid> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 29 Jun 2003 from pl.soc.polityka
message-id= news:bdmequ$h80$1@atlantis.news.tpi.pl :

> OK to rozumiem ale co sądzi w taki razie o ich roli w społeczeństwie

To zalezy jaka role sa w stanie spelniac. Np. Stephen Hawking jest wybitnym
naukowcem dociekajacym natury realnego swiata, a Albert Jacher jest
Swietym Prorokiem, wybranym naturalnego bostwa, a jego nauki i dzielo
stworzenia Religii Madrosci odmieni cala ludzka cywilizacje na planecie.
Wynika z tego, ze i uposledzeni ludzie moga spelniac bardzo wazna role w
spoleczenstwach.

> i co mądrość naakazuje z nimi czynić...

Nie wiem jak mam odpowiedziec na takie pytanie. Uznaje je za niedorzeczne.
Nie rozumiem go.

> niektórzy nie są zdolni do samodzielnego życia...

To prawda. Tacy umieraja. Nalezy ich pochowac.

> jaka by była ich rola w społeczeństwie albertanistycznym ?

Nie moge uogolniac. Kazdy czlowiek ma zestaw jego cech, talentow,
predyspozycji. Tego uczy Teoria Madrosci. Uposledzenie w jednej z
dziedzinie, moze laczyc sie z talentem w innej dziedzinie.
Kazdy czlowiek jest kowalem wlasnego losu - to od talentow i staran osob
uposledzonych zalezy ich rola w spoleczenstwie, dowolnym, nie tylko
albertanowym. Jak pamietam to dosc efektywnym prezydentem USA byl kaleki
prez. Roosevelt, w Niemczech byl kaleki polityk i minister Scheuble.

Jest i bylo wielu ludzi kalekich i uposledzonych, ktorzy wniesli do
spoleczenstw i calej cywilizacji bardzo wiele pozytywnych wartosci.
Dlatego mimo ich uposledzen, ludzie powinni starac sie rozwijac siebie i
dawac z siebie cos dobrego i pozytywnego spoleczenstwom w ktorych zyja.

--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078