Re: albertanism a aborcja ?

1. Data: 2003-07-09 09:19:17

Temat: Re: albertanism a aborcja ?
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 09 Jul 2003 from alt.religion.albertanism
message-id= news:begj9j$h92$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Czy wobec tego w albertańskim świecie nie będzie szpitali?

W społeczenstwach albertanowych bedzie mniej szpitali, bo wyznawcy
albertanismu beda ludzmi zdrowszymi. Albertanism kładzie wielki nacisk na
prewencje chorób, a nie na beznadziejne leczenie nieuleczalnie chorych.
Albertanowe szpitale beda nastawione na przywracanie zdrowia ludziom, a nie
na "ratowanie zycia" umierającym i masowa produkcję invalidów.

Współczesna polska medycyna została tak skrajnie zdegenerowana i
wynaturzona, ze Polska jest panstwem w ktorym na 1000 mieszkanców jest
najwiecej invalidów na Planecie (ok. 150)! Polska jest mistrzem swiata w
produkcji invalidów! To smutne i żałosne przewodnictwo... :-(

Młodziez polska jest chorowita i niesprawna. Polska armia nie jest w stanie
rekrutowac nawet odpowiedniej liczby zdrowych zołnierzy, bo wiekszosc
polskich młodych mężczyzn to kaleki, pólkaleki, chorzy, niesprawni,
niezdatni do wysiłku i obciążen. Juz polskie dzieci sa chorowite i skazane
na dalsze pogorszenie zdrowia, bo ze szkol usuwane sa np. higienistki,
stomatolodzy, lekcje wychowania fizycznego.

Stara zasada medyczna "Lepiej zapobiegac niz leczyc!" nie jest w Polsce
systemowo stosowana. Zasada ta nie sprzyja bowiem interesom finansowym
polskich lekarzy!

"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

2. Data: 2003-07-09 09:27:45

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najwiecej invalidów na Planecie (ok. 150)! Polska jest mistrzem swiata w
> produkcji invalidów! To smutne i żałosne przewodnictwo... :-(

Tyle, ze ci inwalidzi sa produkowani w wiekszej czesci przez system, jest to
ukryte bezrobocie. Ludzie uciekaja na renty nie dlatego, ze sa inwalidami, ale
to ich sposob na przetrwanie. Ale przeciez kazdy argument jest dobry, by tkwic
w swojej nadwartosciowej idei, prawda panie Jacher???

TL

3. Data: 2003-07-09 10:14:55

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 09 Jul 2003 from pl.sci.medycyna
message-id= news:7643.00000b51.3f0be010@newsgate.onet.pl :

> [...]
> inwalidami, ale to ich sposob na przetrwanie. Ale przeciez kazdy
> argument jest dobry, by tkwic w swojej nadwartosciowej idei, prawda

Czyli zarzucasz mi falsz. Jaka wiec jest prawda o zdrowiu polskiej
populacji? Jak zdrowie polskiej populacji ma sie do zdrowia populacji
innych panstw?
Czy to ja moze falszuje statystyki umieralnosci w Polce, aby dopasowac je
do moich urojonych idei!? Czy to moze Polacy umieraja, aby oszukac system i
uzasadnic moje urojone idee?

4. Data: 2003-07-09 12:10:25

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do moich urojonych idei!? Czy to moze Polacy umieraja, aby oszukac system i

Nie zarzucam Panu falszu, Panie Jacher...
Zeby cos falszowac, trzeba miec o tym najpierw pojecie.
Mowie, ze twierdzisz cos, najczesciej majac o tym bardzo mgliste pojecie, a
kazdy argument dobierasz tak, by byl potwierdzeniem Twoich nadwartosciowych
idei.

Statystyki w Polsce sa zafalszowane z roznych powodow, najczesciej z tego
powodu, ze system zmusza do falszerstw.

A Polacy umieraja nie z tego powodu, ze cos znaczysz, ale z tego powodu, ze
takie jest zycie, Panie Jacher...
Staraj sie Pan to zrozumiec, Panie Jacher.
Powodzenia

TL

5. Data: 2003-07-09 12:25:58

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 09 Jul 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:7643.00000c59.3f0c0630@newsgate.onet.pl :

> Nie zarzucam Panu falszu, Panie Jacher...

Nie tytuluj mnie Panem, bo nie jestem Panem niczyim, a w szczegolnosci
twoim. Ty tez nie jestes moim Panem.

6. Data: 2003-07-09 14:28:24

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie tytuluj mnie Panem, bo nie jestem Panem niczyim, a w szczegolnosci
> twoim. Ty tez nie jestes moim Panem.
> Albert Jacher

To taki zwrot grzecznosciowy, Panie Jacher...
Cos mi sie wydaje, ze zbytnio wlacza sie Panu overinclusion..
Ale jesli Pan sobie zyczy, moge sie zwracac do Niego per np towarzyszu...

JL

7. Data: 2003-07-10 06:47:07

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dokarmiaj małego trola, bo wyrośnie na dużego eksperta!
--
Krzysiek, EBP
diabeł stworzył wojsko, Pan Bóg dezertera

Re: Szukam dobrej położnej
Spanie na lewym boku a serce.
Dolegliwość mięśniowa
czy mozna sprzedac leki ?
czy kawa ze slodzikiem moze poniesc poziom cukru