Re: albertanism a aborcja ?

1. Data: 2003-07-09 10:03:56

Temat: Re: albertanism a aborcja ?
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 09 Jul 2003 from alt.religion.albertanism
message-id= news:begjn0$k1l$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Czyli: w macicy=nieczłowiek (płód, endopasożyt), poza macicą=człowiek.
> JEDYNA różnica pomiędzy tymi dwoma stadiami rozwoju człowieka to
> miejsce przebywania.

Czyli, że nigdy nie napisałem, ze embrion, płód to jest 'nieczłowiek'!
Czyli, ze to jest twoja nadinterpreteacja i ja tak nie napisałem ale ty mi
to insynuujesz.

> Jajko to niezapłodniona komórka jajowa, więc coś zupełnie innego.

Niezałodnione jajo kury w kurze tak, ale zaplodnione, ktore kwoka wysiaduje
i z ktorego po czasie wykluja sie kurczeta - to jest jakis tam nowy
organizm! I zgaduje, ze np. ty nigdy nie powiedzialas: "kura wysiaduje
kury", ale mowilas "kura wysiaduje jajka".

> Gąsienica to stadium rozwoju motyla (podpowiedź: do jakiego GATUNKU
> należy gąsienica bielinka kapustnika?)

No wlasnie, zaczynasz wiec rozumiec to co mam na mysli. Czyli mimo, ze fazy
rozwojowe jakiegos gatunku sa nadal tym gatunkiem, to my zwykle ich tak nie
nazywamy! Mowimy raczej gąsienica bielinka a nie bielinek. Tak samo na
embrion mowimy: 'embrion czlowieka', ale nie mowimy 'czlowiek', mimo że to
ten sam gatunek, ten sam czlowiek, w roznych stadiach rozwojowych.

> Analogicznie ze stadiami rozwoju człowieka: zapłodnienie -> zarodek ->
> płód -> noworodek -> niemowlę -> dziecko -> dorosły -> starzec ->
> śmierć Wszystkie one opisują ten sam organizm,

Zgadzam sie. To prawda.

> a Ty próbujesz sztucznie wyznaczać granice "od kiedy zaczyna się
> człowiek".

Ja próbuje tylko usystematyzowac jezyk, ktorym posluguja sie ludzie. Nie
probuje ingerowac w biologie, bo tego sie nie da zadekretowac.
Jesli chcesz, to mozemy sie umowic, ze na wszystkie stadia rozwojowe
wszystkich zwierzat bedziemy uzywac nazwy gatunkowej i celowo bedziemy
omijac nazwe fazy rozwojowej.
Zmienisz wtedy podreczniki medycyny, weterynarii i biologii i bedzie sie
tam w podrecznikach waszej religii pisac:
"Po zapłodnieniu w jaja w jajowodzie, człowiek przemieszcza sie do macicy.
Potem człowiek zagniezdza sie w scianie macicy."

> I nie pisz mi o katolicyzmie, bo to czysta biologia.

Ha! Poglady biologiczne zaleza od religii danego biologa! Jaka religia -
taka biologia. Jak biolog Charles Darwin i chyba już nawet jego dziad,
próbowali głosic biologiczne poglądy zgodne z Religią Mądrosci, to zostali
atakowani przez wyznawcow żydowskich religerów Mosesa i Jahuszuah.
Jahuszuany (chrzescijanie) atakowali ich i dowodzili absurdalnosci pogladow
obu Darwinów, bo są one sprzeczne z żydowskimi Bibliami.

Do tej pory teoria evolucji jest nie uznawana w wielu społecznosciach na
planecie, w tym i wsrod polskich wyznawcow boga Jezusa, np.:
http://www.creationism.org.pl/
W Polsce 95% ludzi wyznaje religie, wedlug ktorej planete Ziemia i zywe
organizmy na naszej planecie stworzyl żydowski bog Jahu i jego syn
Jahuszuah/Jezus!

Dlatego radze ci, zamiat pisac "bo to czysta biologia", zacznij uzywac
albertanowej tezy "wszystko jest jakos religijne" - rowniez biologia.

"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078