Re: ...ale czego ONI chca?

1. Data: 2001-09-15 18:40:22

Temat: Re: ...ale czego ONI chca?
Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

A może o czyje i jakie interesy tu chodzi ?
Przecież nie dla idei.
Ideę i fanatyzm ktoś tylko wykorzystuje.

Może świat islamski wyłożył pieniadze z ropy naftowej czyli petrodolary i
zamachu dokonała grupa na zlecenie tylko w jakim celu? zastraszenia,
pokazania kto tu rządzi, rzucić USA na kolana, obalić mit Ameryki. Udało się
tylko nikt nie może przewidzieć odwetu ... USA to kraj bogaty ma dolary ;-)

--

r e k l a m a
Lista Płac [ http://listaplac.onet.pl ]

1. Data: 2001-09-15 23:12:58

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik masoneczka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000c01c13e15$a583d400$a05c4cd5@windows9...
> [...]
się
> tylko nikt nie może przewidzieć odwetu ... USA to kraj bogaty ma dolary

Witam!
Chciałabym zaprezentować nieco inne spojrzenie, okiem astrologa, na problem
ostatnich wydarzeń.
Znajdujemy się pod wpływem Plutona i Saturna. To fatalny duet. Drugim źle
rokującym wpływem są plamy na Słońcu. W latach aktywnego Słońca wybuchły
m.in. rewolucje: 1789r. we Francji i bolszewickiej Rosji, Powstanie
Listopadowe, Wiosna Ludów, wojna secesyjna w Ameryce, wojna Rosji z Japonią
w 1905 r. Od paniki na nowojorskiej giełdzie zaczął się wielki kryzys w 1929
r, Hitler zajął Austrię i zaatakował Polskę, pod wodzą Mao komuniści
zagarnęli Chiny, wybuchały kolejne wojny Izraela z Arabami, a Amerykę
ogarnęła rewolucja hipisów. W Polsce- odzyskanie niepodległości w 1918 r.,
zamach stanu Piłsudskiego w 1926 r., wybuch wojny w 1939 r., 1947 odwilż
Gomułki, a wcześniej bunt robotników w Poznaniu 1956 r., 1968r. marzec -
pierwsza Solidarność 1980 r., zmiana ustroju w 1989 r. Układy planet dla
naszego kraju też nie są najlepsze. I nie najgroźniejsze są dla nas
powodzie, gangsterzy. Największą niewiadomą jest gospodarka, może to być np.
kryzys, spadek wartości pieniądza, recesja, bezrobocie. Wysoka aktywność
słońca trwać będzie jeszcze ok. roku. Godząca w Polskę opozycja Saturna do
Plutona też na dobre rozpadnie się dopiero za rok.
Co 11,3 roku powtarza się 2 - 3 letni okres, kiedy Słońce się burzy. Do jego
powierzchni dochodzą wtedy magnetyczne kanały, wyprowadzające energię z jego
wnętrza (ich wyloty widać jako jasne pochodnie), a dla równowagi pojawiają
się miejsca chłodniejsze, czyli plamy na Słońcu. Z pochodniami i plamami
związane są magnetyczne burze, które wyrzucaja w przestrzeń masy
naładowanych elektrycznie cząstek i "ochłapy" słonecznego pola
magnetycznego. Po kilku godz. zaburzenia te docierają do Ziemi i wszystko
wskazuje na to, że odbierają je nie tylko anteny radiowe, ale również nasze
organizmy. Tak się bowiem dziwnie składa, że w latach, kiedy Słońce jest
aktywne, większe jest prawdopodobieństwo wojen, rewolucji, kryzysów
gospodarczych, zamieszek i in. społecznych niepokojów. Tak jakby słoneczne
promieniowanie podwyższało nam poziom adrenaliny lub innych hormonów, które
nastrajają do niezgody i walki oraz sprawiają, że świat przestaje nam się
podobać.
Opracowałam na podstawie rozmowy z astrologiem p. Wojciechem Jóźwiakiem.
Pozdrawiam!

Elizbaeth

1. Data: 2001-09-16 07:14:37

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth"
<..>
> Opracowałam na podstawie rozmowy z astrologiem p. Wojciechem Jóźwiakiem.
> Pozdrawiam!
>
> Elizbaeth

Nie wiedzialem ze aktywnosc słonecza podchodzi pod astrologie,
to przemawia oczywiscie na korzysc
(wbrew pozorom jest to bliskie psychologii jakby ktos pytal :-P)
Ja sie tylko chce zapytac czy sama astrologia czesto podpiera sie
takimi faktami, czy tez jest to wyjatek?

pozdrawiam Marsel
(bez cienia złoscliwosci)

1. Data: 2001-09-16 11:25:09

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ja sie tylko chce zapytac czy sama astrologia czesto podpiera sie
> takimi faktami, czy tez jest to wyjatek?

Tak, często się podpiera:)
Bez cienia złośliwości;)

amatorka i lamerka astrologiczna
a jednak zafascynowana;)
Eva

1. Data: 2001-09-21 16:13:57

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to przemawia oczywiscie na korzysc
> (wbrew pozorom jest to bliskie psychologii jakby ktos pytal :-P)

Chodzi Ci o bliskość fonetyczną? W tym sensie pierdoły też są psychologii
bliskie.
Dorrit

> pozdrawiam Marsel
> (bez cienia złoscliwosci)

Re: psychologia tlumu
Re: psychologia tlumu
Re: O Bogu. gdzie on jest?
Re: psychologia tlumu
Re: Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!treściwe