ale się obżarłem :-)))))

1. Data: 2004-10-01 00:39:44

Temat: ale się obżarłem :-)))))
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iliczewskij, Schuyler, Goecseji Zamatos i Fredonia były przepyszne :-))))))
A Wam niech ślinka cieknie :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-10-01 07:17:55

Temat: Re: ale się obżarłem :-)))))
Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Iliczewskij, Schuyler, Goecseji Zamatos i Fredonia były przepyszne
:-))))))
> A Wam niech ślinka cieknie :-)

Mój Schuyler też jest smaczny :-)
w połowie już skonsumowany

pozdrawiam Krycha :-)

3. Data: 2004-10-01 08:14:45

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Iliczewskij, Schuyler, Goecseji Zamatos i Fredonia były przepyszne :-))))))
> A Wam niech ślinka cieknie :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Cieknie. Ale Aurora też smaczna, mimo że mała.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2004-10-01 08:46:53

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Oct 2004 09:17:55 +0200, "krycha"
<k...@o...poczta.pl> wrote:

>Mój Schuyler też jest smaczny :-)
>w połowie już skonsumowany

Czuję się nieco skołowana: nie wspomina się o niebywałym smaku
Nero, a mam wrażenie, że kiedy podawano odmiany do wyboru i był
Schuyler i Nero, polecono jakby szczególniej zakup Nero. Mam
rozumieć, ze teraz mi Szyulera brakuje do kolekcji??
:)))
Melduję również, że z altanowych udało mi się nabyć Swenson Red,
bo Fredonii i NYMuskata nie znalazłam.
I że Iza Zaliwska nie poraziłą co prawda naszych zmysłów
rozmiarem owoców, ale w smaku wyborna. Pierwsze plony zaliczyłam
do bardzo udanych.
Czujemy się (mówię za siebie i drugą połowę) zachęceni do
rozwijania tego kierunku ogrodnictwa :) Szukamy miejsca pod
następne :)

Pozdrawiam,
Anka :)

5. Data: 2004-10-01 18:30:08

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> writes:

> Czuję się nieco skołowana: nie wspomina się o niebywałym smaku
> Nero,

O nero się nie wspomina, bo szpaki były szybsze. Ale widocznie był
pyszny, bo gnoje, szpaki znaczy, byle czego do dzioba nie biorą. Takoż
wpieprzyły, ups, przepraszam, zakosztowały w Muskacie Odesskim, Seyval
Blanc i Siberze..

> Czujemy się (mówię za siebie i drugą połowę) zachęceni do rozwijania
> tego kierunku ogrodnictwa :) Szukamy miejsca pod następne :)

V25/20, Arkadia, Kristaly i Festivee :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Łotrzyk pewien powożąc rydwanem
W ścianę domu wyrżnął łbem nad ranem.

6. Data: 2004-10-01 22:48:19

Temat: Odp: ale się obżarłem :-)))))
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:u...@4...com..
.
> On Fri, 1 Oct 2004 09:17:55 +0200, "krycha"
> <k...@o...poczta.pl> wrote:
>
> Czuję się nieco skołowana: nie wspomina się o niebywałym smaku
> Nero,

nie wspomina się o Nero bo się pisze o tym czym się obżerało wczoraj
(dzisiaj zresztą też) :-))))

a mam wrażenie, że kiedy podawano odmiany do wyboru i był > Schuyler i Nero,
polecono jakby szczególniej zakup Nero.

Bo Nero jest rzeczywiście znakomite.

Mam > rozumieć, ze teraz mi Szyulera brakuje do kolekcji??

Nie tylko, nie tylko.... :-)))))

> I że Iza Zaliwska nie poraziłą co prawda naszych zmysłów
> rozmiarem owoców, ale w smaku wyborna.

I o to przecież chodziło :-)))

Pierwsze plony zaliczyłam > do bardzo udanych.
> Czujemy się (mówię za siebie i drugą połowę) zachęceni do
> rozwijania tego kierunku ogrodnictwa :) Szukamy miejsca pod
> następne :)

Czułem, ze z Ciebie będą ludzie ;-))))))

Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2004-10-01 22:51:45

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> V25/20, Arkadia, Kristaly i Festivee :-)

nieśmiało dorzuciłbym Iliczewskij Rannij - choc nie wielkie jagody, ale smak
wyborny. Do tego dość wczesna odmiana i mrozoodporna, i liście jej sie
ładnie przebarwiają.
No i Kodrianka oczywiście :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2004-10-03 17:09:36

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cji925$36c$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Iliczewskij, Schuyler, Goecseji Zamatos i Fredonia były przepyszne
> :-)))))) A Wam niech ślinka cieknie :-)

Hejka. Już nie cieknie, bo ja dzisiaj grasowałem w malinach, które
zasadziłem wiosną. Dojrzewaja właśnie na potęgę. ''Polana'' jest super,
ale ''Poranna Rosa'' jest po prostu fantastyczna. Mniam, mniam :-) I do
tego te przelatujące po niebie, jeden za drugim, klucze gadających
gęsi. Prościutko, jak po sznureczku, na południe. :-)
Nastrój się zrobił od razu taki jesienny, pożegnalny, trochę
smutny.
Pozdrawiam melancholijnie Ja...cki

9. Data: 2004-10-03 17:23:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

''Polana'' jest super,
Ja też mam Polanę i na reszcie jest to malina w której nie siedzą robaki ...
brrr

> [...]
> gęsi. Prościutko, jak po sznureczku, na południe. :-)
> Nastrój się zrobił od razu taki jesienny, pożegnalny, trochę

I mnie się też łezka kręci w oku ... i chciało by się za nimi biec krzycząc
"Wracajcie do nas za rok ... "
Ciekawe czy leci z nimi jakiś chłopiec jak w tej baśni o niegrzecznym
chłopcu ... ;-)

Serdecznie Miłka

10. Data: 2004-10-03 18:57:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I mnie się też łezka kręci w oku ... i chciało by się za nimi biec
krzycząc
> "Wracajcie do nas za rok ... "

> Serdecznie Miłka

Biegnij, nic nie stoi na przeszkodzie.