alergia

1. Data: 2005-03-22 12:19:10

Temat: alergia
Od: "BaRMaN" <b...@s...info_nospam> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jak zalagodzic skutki alergi na pylki ?? obecnie biore Claritine - co mam
jeszcze sobie w aaptece kupic??

pozdro
BaRMaN

2. Data: 2005-03-22 12:32:23

Temat: Re: alergia
Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaRMaN" <b...@s...info_nospam> napisał

> jak zalagodzic skutki alergi na pylki ?? obecnie biore Claritine - co mam
> jeszcze sobie w aaptece kupic??

A jak się obiawia ta alergia? Wysypka, katar, opuchlizna?

A skąd wiesz, że to alergia i że na pyłki?

Jeśli od lekarza, to powinien Ci coś chyba przepisać?

--
pzdr
/\/\\/\/

3. Data: 2005-03-22 19:31:25

Od: "dip" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> A skąd wiesz, że to alergia i że na pyłki?
>
> Jeśli od lekarza, to powinien Ci coś chyba przepisać

Witam

zdecydowanie zdałbym sie na lekarza. Jeżeli nie satysfakcjonuje Cie jedna
wizyta, bo np. NIE :) to obecnie na rynku mamy wiele klinik alergologii,
prywatnych gabinetów itp. Leków to moglibyśmy Tobie tutaj podać pewnie
kilkadziesiąt, każdy ze swojej "specjalności", ale czy to ma sens ? chcesz
na sobie to testować ? Mnie Claritina pomagała 3 lata, potem organizm sie
uodpornił i lekarz zapisał coś innego. Nie poruszasz także kwestii
odczulania. Można wywnioskować, że chcesz wziąć coś na szybko, żeby
złagodzić katar, drapanie w gardle, kaszel itd. Ale może warto do tematu
podejść szerzej ?

pozdrawiam i życze zdrowia :)
dip

4. Data: 2005-04-13 12:32:51

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Warszawie jest przychodnia medycyny naturalnej KOMED Maji Błaszczyszyn,
gdzie mogą rozwiązywać Twój problem. Adres: Warszawa
Al Ujazdowskie 20
Tel: 628-74-83, lub 628-74-83

5. Data: 2005-04-14 07:11:10

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora