algi japonskie - oddam w dobre rece

1. Data: 2001-03-04 15:43:04

Temat: algi japonskie - oddam w dobre rece
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc wszystkim grupowiczkom (om)
Mam do oddania japonskie krysztalki, ktore nie wymagaja duzo, a potrafia dac
duzo. Cala historia zaczela sie jak dostalam algi od mamy. opiekowalam sie
nimi, pilam wode lecznica i zaczely sie rozmnazac jak oszalale. Zaczelam
rozdawa kolezankom, a potem wszystkim w pracy. Mam je ciagle i bardzo
chetnie oddam, poniewaz szkoda ich wyrzucac bo maja dzialanie lecznicze.
Mozna je stosowac przy skorzeniach ukladu nerwowego, wrzodach wewnetrznych,
sklerozie:), woreczku zolciowym, anemii, watrobie i nerkach, roznego rodzaju
wysypkach.
Podobno juz mieszkancy Kaukazu znaja dzialanie alg morskich. jako dzieci
pija wode z alg i zyja przecietnie 110 lat. Jest to jedyne miejsce na
swiecie gdzie ludzie przy pelnym zdrowiu dozywaja takiego wieku. W Niemczech
potwierdzili lecznice dzialanie alg juz przed II wojna swiatowa. Algami
uzdrawiano katary i schorzenia ukladu oddechowego, zoladka i chroniczne
zapalenie jelit.
Japonscy naukowcy stwierdzili, ze algi powoduja aktywnosc systemu
immunologicznego organizmu w szczegolnosci komorek tzw."walczacych" z T -
lymphozytem, ktore maja za zadanie niszczenie komorek rakowych
Mieszkam w Warszawie ( od 2 lat) i bardzo chetnie oddam grupowiczce (owi)
algi.
Agnieszka WW

1. Data: 2001-03-04 17:57:27

Temat: Re: algi japonskie - oddam w dobre rece
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@p...onet.pl> wrote:

> czesc wszystkim grupowiczkom (om)
> Mam do oddania japonskie krysztalki, ktore nie wymagaja duzo, a potrafia dac
> duzo. Cala historia zaczela sie jak dostalam algi od mamy.

To sa w koncu algi, czy jakies krysztalki?

> Podobno juz mieszkancy Kaukazu znaja dzialanie alg morskich. jako dzieci
> pija wode z alg i zyja przecietnie 110 lat.

Fascynujace. Skad na Kaukazie morskie glony z Japonii??

Wladyslaw

1. Data: 2001-03-04 21:05:56

Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości
Czyzbys byl zainteresowany ich posiadaniem????

> To sa w koncu algi, czy jakies krysztalki?
To proste. Te algi nosza nazwe Japonskie Krysztalki
bo maja ksztalt i wyglad przezroczystych krysztalkow

> Fascynujace. Skad na Kaukazie morskie glony z Japonii??
Moze ktos je przywiozl??? :-))))))))))

1. Data: 2001-03-04 21:09:44

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Podobno juz mieszkancy Kaukazu znaja dzialanie alg morskich. jako dzieci
> pija wode z alg i zyja przecietnie 110 lat. Jest to jedyne miejsce na
> swiecie gdzie ludzie przy pelnym zdrowiu dozywaja takiego wieku.

nie jedyne :)
w hunzie (to w himalajach, b.male panstewko) 120 to srednia zycia.
tak na marginesie i jako ciekawostka ;)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-03-04 22:11:48

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do oddania japonskie krysztalki
nie japonskie (japonczycy sie nie przyznaja :))
nie krysztalki
pod ta nazwa te grzyby (bo sa to grzyby) krazyly po domach juz w latach 60tych.
trudno o jakas klasyfikacje - tak wygladajacych i tak rozmnazajacych sie
grzyboow jest bardzo wiele. w obliczu tego, kolejne cytowane zdanie jest bardzo
prawdziwe, zwazywszy cudowne dzialanie kaukazkich grzybkoow kefirowych :))
> [...]
> swiecie gdzie ludzie przy pelnym zdrowiu dozywaja takiego wieku.

> Mieszkam w Warszawie ( od 2 lat) i bardzo chetnie oddam grupowiczce (owi)
jesli komus zalezy to moge obdzielic tym czyms grupowiczoow z okolic katowic.

oproocz "japonskich krysztalkow" mamy inne kefiry, jogurty, sery plesniowe!
ja tam zostaje przy tych trzech ostatnich, ale wszystkiego nalezy sprobowac
(gnijacy rekin ciagle na mnie czeka), wiec pomijajac cala ideologie sprobujcie i
tego.
slonecznosci!
Ingolfur

1. Data: 2001-03-05 10:46:40

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wysypkach.
> Podobno juz mieszkancy Kaukazu znaja dzialanie alg morskich. jako dzieci
> pija wode z alg i zyja przecietnie 110 lat. Jest to jedyne miejsce na

bo im w czasie rewolucji dopisano 50 ;-)

WM

1. Data: 2001-03-05 10:50:21

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja Kazala" <k...@m...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> nie jedyne :)
> w hunzie (to w himalajach, b.male panstewko) 120 to srednia zycia.
> tak na marginesie i jako ciekawostka ;)

to ile ma najstarszy???? skoro srednia jest 120???

10 ludzi po 130 lat i jedno niemowle zmarle w wieku 1 roku daje srednia ok
118 lat

podejzewam ze smiertelnosc niemowlat jest tam dosyc duza!

pozdrawiam WM

1. Data: 2001-03-05 12:08:48

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlodzimierz Macewicz wrote:

> 10 ludzi po 130 lat i jedno niemowle zmarle w wieku 1 roku daje srednia ok
> 118 lat

A niby skąd tam niemowlęta, skoro sami Matuzalemy :)

sadyl

1. Data: 2001-03-05 17:54:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
[...]
> [...]
sprobowac
> (gnijacy rekin ciagle na mnie czeka), wiec pomijajac cala ideologie
Taaaak, małżonka ma toto i próbowała mnie namówić, po tygodniu
zrezygnowałem.
Dlaczego? Miałem całkowicie rozregulowany układ pokarmowy. ;-)))
Żeby wrażliwych nie obrażać podam nazwę "obstrukcja".
Nie każdemu one służą.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-03-07 17:58:00

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 118 lat

> podejzewam ze smiertelnosc niemowlat jest tam dosyc duza!

racja :)
powiem tak: tam nikogo nie dziwi widok pond 100-letniego czlowieka. to cos
zupelnie zwyklego.
co do niemowlat to smiertelnosc nie jest wcale wysoka - oni prowadza b.
zdrowy tryb zycia i bardzo dbaja o dzieci. ponad to praktycznie nie choruja
- a juz zupelnie nie znaja tak popularnych u nas chorob cywilizacyjnych.
pewien lekarz - juz nie pamietam jaki - byl tam przez jakis czas i leczyl
ich gl. z roznych zadrapan itp.
zreszta jesli jestes ciekawy to moge cie odeslac do ksiazki o nich. nieco
zbyt nawiedzona, a raczej och-achowa, ale duzo ciekawych rzeczy tam jest
opisanych. niesamowici ludzie....

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/

sałatka z kurczakiem
zlew pod oknem?
Mam dziś na obiad mmm...
trochę OT: raport "Polityki" - do Pat i innych - długie
brzoskwinie z puszki