alkohol

1. Data: 2008-05-08 14:51:51

Temat: alkohol
Od: "Zofia Krupoczyńska" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Jestem przerażona, ponieważ mój wnuczek napił się dzisiaj dyzedorantu w
aerozolu. Co prawda zrobił zaledwie jeden albo dwa łyki, ale skoro są w nim
zawarte różne alkohole to obawiam sie ze w tak mlodym wieku moze to zabic
wiele szarych komórek. Wojtuś ma 12 lat. Czy taka ilość dezydorantu moze go
otępić, wpłynąć jakoś na jego osobowość albo spowodować jakieś inne
konsekwencje? Liczę na to że ktoś mnie jednak uspokoji.

Pozdrawiam serdecznie,
Zofia Krupoczyńska

2. Data: 2008-05-08 15:55:44

Temat: Re: alkohol
Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zofia Krupoczyńska" <z...@o...pl> napisał w
wiadomości news:fvv421$tch$1@news.onet.pl...
> [...]
> moze go otępić, wpłynąć jakoś na jego osobowość albo spowodować jakieś
> inne konsekwencje? Liczę na to że ktoś mnie jednak uspokoji.

Czy piszesz serio,czy to tylko zart??

3. Data: 2008-05-08 16:02:15

Od: "Zofia Krupoczyńska" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba ma Pani jakieś dziwne poczucie humoru bo ja nie widzę w tym nic
śmiesznego.

4. Data: 2008-05-08 16:14:23

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również widzę coś śmiesznego, bo jak można napić się "dwa łyki
dezodorantu w aerozolu", o przepraszam "dyzedorantu" chyba napsikał do
kieliszka i dopiero wypił.

dyzedorantu w aerozolu. Co prawda zrobił zaledwie jeden albo dwa łyki, >>>

Odpowiedzi proszę pisać pod a nie nad, wtedy wątek jest czytelniejszy.
Pozdrawiam.
JacekG.

5. Data: 2008-05-08 19:16:56

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: [cut] <z...@o...pl>
^^^^^^^

Więc pytanie było raczej na poważnie.

Pozdrawiam,
Michał

6. Data: 2008-05-08 19:17:57

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zofia Krupoczyńska" <z...@o...pl> wrote in message
> [...]
> moze go otępić, wpłynąć jakoś na jego osobowość albo spowodować jakieś
> inne konsekwencje? Liczę na to że ktoś mnie jednak uspokoji.

Nie powinno mu zaszkodzić, chyba że np. wymiotował po tym (zależy od dawki)
i o ile nie było tam innych trujących zwiąsków (fenole?). No i szczęście że
na nic nie miał uczulenie ;) Pozdrawiam

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

7. Data: 2008-05-08 21:05:25

Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-05-08, o godzinie 16:51:51, użytkownik *Zofia Krupoczyńska*
napisał(a) w wiadomości: <news:fvv421$tch$1@news.onet.pl>

> [...]
> wiele szarych komórek. Wojtuś ma 12 lat. Czy taka ilość dezydorantu moze go
> otępić, wpłynąć jakoś na jego osobowość albo spowodować jakieś inne

Jeżeli szybko zagryzie dużą ilością steropianu, to nic mu nie będzie.

Pink

8. Data: 2008-05-08 22:05:56

Od: "<CCCP>" <a...@n...de> szukaj wiadomości tego autora

Moj syn chyba do 2 roku lubil lyknac piwka pozniej pojawil sie piwowstret ,
to chyba naturalne !

Ale uwazaj zosia twoje dziecko moze zostac Premierem i to bedzie problem jak
z Kaziem M.!

sport i bezsenność?
sport i bezsenność?
Praca na wys. do 3 m.