alkohol a kalorie????

1. Data: 2003-05-02 15:06:00

Temat: alkohol a kalorie????
Od: "adek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko jaki alkohol ma najmniej kalori mam zamiar jść na imprezke
alkoholową i niewiem co pić wiem że nie powinienem pić wogule alkoholu przy
mojej diecie (1000 kalori) ale będe musiał pić i to dużo i niewiem jakie
jest mniejsze zło : )

2. Data: 2003-05-02 16:54:54

Temat: Re: alkohol a kalorie????
Od: proto <N...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

adek wrote:
> [...]
> mojej diecie (1000 kalori) ale będe musiał pić i to dużo i niewiem jakie

A czym niby ma sie roznic alkohol zawarty w wodce od tego co jest w
pifku . Alkohol to alkohol ...
Inna sprawa jest dodatkowa zawartosc np pifka , ktore zawiera maltoze
- i nie da sie ukryc , jest to bombka kaloryczna .

Najlepiej dla zdrowia , jak juz musisz pic,to proponuje dobre winko
- czerwone , wytrawne - podobno nawet zdrowe ..

Proto

3. Data: 2003-05-02 17:41:35

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adek wrote:

> [...]
> wogule alkoholu przy mojej diecie (1000 kalori) ale będe musiał
> pić i to dużo i niewiem jakie jest mniejsze zło : )

najmniej kalori ma czysta wodka;)
mozesz pic w drinkach z cola light.
vs

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

4. Data: 2003-05-02 19:54:39

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> adek wrote:

Witaj,

> najmniej kalori ma czysta wodka;)
> mozesz pic w drinkach z cola light.
> vs

No dokladnie ;))) Potem jest wino i (o dziwo) piwo... Choc z kolei w
tabelach IG wg. mm piwo ma jeden z najwyzszych wspolczynnikow...

pozdr
KAsia

5. Data: 2003-05-03 10:43:51

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No dokladnie ;))) Potem jest wino i (o dziwo) piwo

Czysta wodka to powiedzmy 45% wodny roztwor etanolu. Przy kalorycznosci
tegoz 7 kcal/g 100 gram wodki to ni mniej, ni wiecej, tylko 315 kcal. Czyzby
piwo czy wino byly bardziej kaloryczne? Szczerze watpie, ale chetnie poznam
liczby.

6. Data: 2003-05-03 18:14:31

Od: proto <N...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> [...]
> piwo czy wino byly bardziej kaloryczne? Szczerze watpie, ale chetnie poznam

Tak to tylko matematyka , i niestety poprzednicy sie mocno myla :

100 ml piwa to od 45 kcal (jasne) do 60 kcal (ciemne, dosładzane).

Biorąc pod uwagę inne alkohole piwo prezentuje się niezle :

- 100 ml wina wytrawnego to 75 kcal - słodkiego - 85 kcal
- wódki - 250 kcal.

Proto

7. Data: 2003-05-04 04:36:27

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proto wrote:

> [...]
>
> Biorąc pod uwagę inne alkohole piwo prezentuje się niezle :
>
> - 100 ml wina wytrawnego to 75 kcal - słodkiego - 85 kcal

ale chodzi o proporcje - ile wypijesz wodki, a ile wina czy piwa, by miec tak samo w
czubie?
vs

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

8. Data: 2003-05-06 13:38:49

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale chodzi o proporcje - ile wypijesz wodki, a ile wina czy piwa, by miec
tak samo w czubie?

koledze chodzilo pewnie o to ile kalkori zawiera 100ml alkoholu przyjete w
postaci wodki, piwa, wina itp.

to jest jedyne rozsadne podejscie

musta

Bieganie!