alkohol a wrzody dwunastnicy

11. Data: 2008-10-03 11:40:26

Temat: Re: alkohol a wrzody dwunastnicy
Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bongiorno"

> możesz się napić, ale lepiej wódkę niż piwo (wódka zasusza i dezynfekuje
> wrzód; potwierdzone przez lekarza)
> Znajomy wyleczył wrzody pijąc tylko wódkę - ale pewnie to wyjątek.

To tylko obiegowa opinia tych co to musza sie napić _).
Plotka chodzi, ze spirytus ma takie właściwości o których napisałeś.
Ale, ze zwykłą wóda to pierwszy raz słyszę.
Wracając do tematu, to jak ktoś ma wrzody, powinien zapomnieć o jakimkolwiek
piciu alkoholu, w szczegulonosci piwa.

Pozdrawiam
Cancer

12. Data: 2008-10-03 13:38:37

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> Dodaj jeszcze kosmiczny indeks glikemiczny tegoż napoju - to coś jak
> zjadanie kilograma cukru dziennie albo i jeszcze lepiej

No właśnie, wysoki indeks glikemiczny i powodowany przez to nagły wilczy
głód to główny powód tycia po piwie.

STranger

13. Data: 2008-10-03 13:44:50

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> Definicja alkoholizmu zaczyna się bodajże od 1-2 piw tygodniowo,
> ale "przeciętni słowianie" lubią sobie wmawiać, że 5 piw dziennie to
> jeszcze normalne, kontrolowane życie.

2 piwa tygodniowo to już alkoholizm? Hehe, chyba ktoś nadgorliwie
zdefiniował ten alkoholizm.... ;)
Pewnie taką definicję układali byli alkoholicy z AA. Trochę to zgodne z
moją teorią, że byli alkoholicy widzą wszędzie i we wszystkich dookoła
alkoholików :D
Chyba z 90% dorosłej populacji byłoby alkoholikami gdyby 2 piwa
tygodniowo były tego wyznacznikiem.

STranger

14. Data: 2008-10-03 16:33:23

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:

> [...]
> alkoholików :D
> Chyba z 90% dorosłej populacji byłoby alkoholikami gdyby 2 piwa

być może byłaby to słuszna definicja - ja w każdym razie bym się pod nią
podpisał. Alkoholizm (i każda inna narkomania) dla mnie zaczyna się wtedy,
gdy odurzanie się specyfikami staje się elementem życia codziennego. Jeśli
ktoś odurza się co kilka dni, dla mnie jest to równoznaczne z tym, że dany
specyfik stał się częścią jego życia.

15. Data: 2008-10-03 18:02:10

Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> [...]
> ktoś odurza się co kilka dni, dla mnie jest to równoznaczne z tym, że dany

Zarcie trawy jak krowa tez jest nalogiem.

16. Data: 2008-10-03 18:48:32

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NoName wrote:

> Zarcie trawy jak krowa tez jest nalogiem.

...dziś już więcej może nie ćpaj?

nadmierne pocenie a zatrucie organizmu (grzyby, wirusy, bakterie)
Zanik dysków międzykręgowych
Debretin
zmniejszenie dawki SSRI a ucisk i pieczenie w klatce piersiowej i żołądku
Sluchawki kostkowe ?