1. Data: 2007-06-07 16:33:44

Temat: alkoholizm, gdzie znalezc pomoc na G.Slasku
Od: vanici <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam w swoim otoczeniu osobe, na ktorej mi bardzo zalezy, a ktora od
wielu lat ma problemy z alkoholem. W chwili obecnej w jej zyciu mialo
miejsce nieszczesliwe zdarzenie, ktore te problemy poglebilo. Wydej mi
sie, ze do tego doszla derpresja lub przynajmniej jakies jej poczatki.
Nie bardzo wiem co zrobic, jak pomoc.
Probowalem(lismy) sklonic ja do wizyty w jakiejs grupie AA. Nie udalo
sie. Sadze, ze lepszym pomyslem bylaby jakas indywidualna forma
terapii, ale nie bardzo wiem, gdzie sie udac.
Jestem ze Slaska, a konkretnie z Tychow.

Jezeli ktos mialby jakies sugestie, bede zobowiazany

--
Michal

2. Data: 2007-06-08 05:48:43

Temat: Re: alkoholizm, gdzie znalezc pomoc na G.Slasku
Od: "b." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę tutaj zajrzeć:

http://66.102.9.104/search?q=cache:_SmOMfA9-psJ:zdro
wezycie.rudaslaska.w.interia.pl/uzaleznienia.doc+por
adnie+uzale%C5%BCnie%C5%84+tychy&hl=pl&ct=clnk&cd=2&
gl=pl&lr=lang_pl

http://www.bil.pl/telefony_w_tychach.htm

ps.com...

3. Data: 2007-06-12 16:45:45

Od: vanici <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosz tutaj zajrze :
>
> http://66.102.9.104/search?q=cache:_SmOMfA9-psJ:zdro
wezycie.rudaslask...

dziekuje, szukalem juz na internecie, ale pod tym adresem jest nawet
czyjs numer GG :) super

4. Data: 2007-06-21 14:01:11

Od: <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam ośrodek w Gorzycach :
http://www.woloizol.com.pl/htdocs/index.php

> [...]
> terapii, ale nie bardzo wiem, gdzie sie udac.
> Jestem ze Slaska, a konkretnie z Tychow.
>
> Jezeli ktos mialby jakies sugestie, bede zobowiazany

Mityng DDA/DDD
jak się bawią myszki
jednocześnie
papieroski