[allegro] Kubek do przyżądzania cappuccino

1. Data: 2005-11-03 17:07:53

Temat: [allegro] Kubek do przyżądzania cappuccino
Od: "Milena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak wyżej, czyli kubek z funkcją mieszania do przyżądzania cappuccino i innych
kaw, a wiecej info na stronie:

2. Data: 2005-11-03 20:04:49

Temat: Re: [allegro] Kubek do przyżądzania cappuccino
Od: "liberi" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milena" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Jak wyżej, czyli kubek z funkcją mieszania do przyżądzania cappuccino i
innych
> kaw, a wiecej info na stronie:

> Pozdrawiam

Rany - Kobieto...
Nie mam nic przeciwko ciekawym ogłoszeniom z Allegro, ale popracuj trochę ze
słownikiem ortograficznym....

Dorota - z kawą przyrządzoną bez kubka

3. Data: 2005-11-03 20:39:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
>Rany - Kobieto...
>Nie mam nic przeciwko ciekawym ogłoszeniom z Allegro, ale popracuj trochę ze

Wstydzilabys sie! Bez kubka? Kawe? I Ty chcesz dobra bez kubka ze
srubka? eeeee :P

Pierz

K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2005-11-03 23:42:23

Od: "liberi" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wstydzilabys sie! Bez kubka? Kawe? I Ty chcesz dobra bez kubka ze
> srubka? eeeee :P
>
> Pierz
>
> K.T. - starannie opakowana

Oj - wstydze sie, pewnie ze tak...
Tak sie wstydzilam caly wieczór, ze z tego wstydu mi kawa wystygla. :-)

PS. Czy to ja mam trafione kodowanie??

Dorota - dalej bez kubka, a teraz i bez kawy

5. Data: 2005-11-04 06:15:59

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

liberi wrote:

>Oj - wstydze sie, pewnie ze tak...
>Tak sie wstydzilam caly wieczór, ze z tego wstydu mi kawa wystygla. :-)
>
>PS. Czy to ja mam trafione kodowanie??

Nie, to Pierz, ale nie wymagaj poprawy ;))

>Dorota - dalej bez kubka, a teraz i bez kawy

Kot i domowe musli i kawa, a jakze

6. Data: 2005-11-04 09:18:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 00:42:23 +0100, "liberi"
<l...@b...pl> wrote:

>Oj - wstydze sie, pewnie ze tak...
>Tak sie wstydzilam caly wieczór, ze z tego wstydu mi kawa wystygla. :-)
>
>PS. Czy to ja mam trafione kodowanie??
>
>Dorota - dalej bez kubka, a teraz i bez kawy

Ja kodowanie omijam, na pytania nie o dpowiadam. :P

Zimna kawe mozna zamienic na mrozona, przy odrobinie dobrej woli
i zamrazarce :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2005-11-04 11:10:06

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Rany - Kobieto...
> Nie mam nic przeciwko ciekawym ogłoszeniom z Allegro, ale popracuj trochę ze
> słownikiem ortograficznym....

a ja uwarzam ,rze Milena zastosowała tzw ''chłit makertningowy''
na jej strone ciongu kilku godzin zajżało 150 osup
:))
niepoprawnie ortograficzny
Jacek

8. Data: 2005-11-04 13:42:25

Od: "liberi" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zimna kawe mozna zamienic na mrozona, przy odrobinie dobrej woli
> i zamrazarce :P
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana
Mozna, mozna - lodówka jeszcze mi dziala :-)))
Ale w zimnicy jakos sie nie chce pic zimnej kawy....

Dorota - zamarznieta

9. Data: 2005-11-04 13:43:41

Od: "liberi" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, to Pierz, ale nie wymagaj poprawy ;))

Za żadne skarby nie będę :-))))

10. Data: 2005-11-04 13:51:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 14:43:41 +0100, "liberi"
<l...@b...pl> wrote:

>Za żadne skarby nie będę :-))))

Nie widze poprzedniego postu, ze ja niby co?? :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

zupa meksykanska
ciasto -izaura?