[allegro] ciekawie i niedrogo - likwidacja pomaranczowej skórki

1. Data: 2004-08-11 20:45:52

Temat: [allegro] ciekawie i niedrogo - likwidacja pomaranczowej skórki
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witam, co Panie na taką ofertę?

czy to dobra cena? ma szanse powodzenia?

1. Data: 2004-08-11 20:56:32

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@p...onet.pl wrote:

> witam, co Panie na taką ofertę?

> czy to dobra cena? ma szanse powodzenia?

Podesle jako spam - moze sie ktos w weryfikacji skusi.

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-11 23:20:08

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam, co Panie na taką ofertę?

Nic

A to co?

> czy to dobra cena? ma szanse powodzenia?

No comments.

1. Data: 2004-08-12 12:43:19

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tib" <c...@a...pl> wrote in message
l...@p...onet.pl wrote:

> witam, co Panie na taką ofertę?

> czy to dobra cena? ma szanse powodzenia?

>Podesle jako spam - moze sie ktos w weryfikacji skusi.<

A ja bym wolala aby o ofercie podyskutowac a nie wysyl;ac do
weryfikatorni.... czy Wy czasem nie przesadzacie z tym spamem???? Wg mnie
bardzo dobrze, ze takie ogloszenie sie tutaj pojawilo! Jest bowiem szansa,
ze ktos, kto cos na ten temat wie napisze jak to jest.

Na Allegro jest tylko oferta i opinia producenta (oferenta zabiegow) tutaj
mozna ja zweryfikowac - oczywiscie NIE jako spam, bo nie chodzi o
weryfikacje ogloszenia, ale zweryfikowac sama metode.

Ja np. jestem bardzo ciekawa czy ktos cos na ten temat wie, czytal i
potyrafi cos sensownego powiedziec.

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-08-12 12:45:36

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> weryfikacje ogloszenia, ale zweryfikowac sama metode.
>
> Ja np. jestem bardzo ciekawa czy ktos cos na ten temat wie, czytal i

Spam to spam, grupy ogloszeniowe nie powstaly z kaprysu, tylko z potrzeby.

T.

1. Data: 2004-08-12 17:41:53

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tib" <c...@a...pl> wrote in message
> Spam to spam, grupy ogloszeniowe nie powstaly z kaprysu, tylko z potrzeby.

Do tego, jak i do wszystkiego, trzeba podchodzic z rozsadkiem...

Mysle, ze wiele osob byloby zainteresowane tym, czy taka metoda jest w ogole
cos warta - i o tym powinna sie teraz toczyc dyskusja.... Zawsze mozna isc
na Allegro i wydac forse, ale chyba ta grupa jest takze po to aby pomoc sie
ludziom zdecydowac czy wydanie forsy ma jakis sens czy nie. A, ze to akurat
sprzedawca zamiescil to ogloszenie... to co z tego?

U mnie na forum kazdy moze zamiescic ogloszenie, takze kazdy kto sprzedaje
na Allegro i myslicie, ze wszyscy to robia? Nie, wiekszosc tego _nie_ robi!
A wiedza, ze moga zamiescic ogloszenie. A wiecie czemu tego nie robia? Bo
sie boja dyskusji na temat swojej oferty! Bo na Allegro jest tylko rekalma
sprzedawcy, a na forum jest opinia osob, ktore znaja sie na tym.
Przynajmniej takie jest moje zdanie, bo nie moge sobie wyobrazic innej
przyczyny (bo moje forum jest najwiekszym polskim forum "w tym temacie" :))

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-08-12 18:10:55

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> Do tego, jak i do wszystkiego, trzeba podchodzic z rozsadkiem...

Ano, ktos madry podszedl i stworzyl grupy przeznaczone na spam.

> [...]
> ludziom zdecydowac czy wydanie forsy ma jakis sens czy nie. A, ze to akurat
> sprzedawca zamiescil to ogloszenie... to co z tego?

To, ze zamiescil je na niewlasciwej grupie lamiac jednoczesnie zasady
obowiazujace na usenecie i w Allegro.
Nie zglosilam do weryfikacji reklamowanej przez spamera metody
odchudzania czy czegostam, ale fakt umieszczenia na grupie zakazanego
przez Allegro i w tym przypadku takze usenet spamu.
Zastosuj sie do tego, co napisalas, i tocz dyskusje na temat, ktory Cie
zainteresowal - nie bardzo rozumiem, czemu i jak przeszkadza Ci w tym
fakt podeslania spamu do weryfikacji.

> U mnie na forum kazdy moze zamiescic ogloszenie, takze kazdy kto sprzedaje
> na Allegro i myslicie, ze wszyscy to robia? Nie, wiekszosc tego _nie_ robi!

To bez znaczenia, nie jestesmy na Twoim forum, na usenecie sa pewne
okreslone zasady, np. zasada nie zasypywania ogloszeniami grup innych,
niz ogloszeniowe.

> [...]
> przyczyny (bo moje forum jest najwiekszym polskim forum "w tym temacie" :))

Najwyrazniej umknelo Ci to, ze nie obchodzi mnie to, czego spam
dotyczyl, ale to, ze zaistnial na niewlasciwej grupie - z przyjemnoscia
przeczytam Wasza dyskusje o zaprezentowanej przez spamera metodzie,
jesli do takiej dyskusji dojdzie, poki co dyskutujemy o zasadach
obowiazujacych na usenecie, a tych ani Ty nie zmienisz, ani ja nie
zaczne ignorowac.

Pozdrawiam :-)

T.

1. Data: 2004-08-12 19:49:19

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Aug 2004 19:41:53 +0200, in pl.rec.uroda "Joanna"
<y...@p...onet.pl> wrote in <cfga5q$n9d$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Mysle, ze wiele osob byloby zainteresowane tym, czy taka metoda jest w ogole
>cos warta - i o tym powinna sie teraz toczyc dyskusja....

to może napisz coś o tym, a nie robisz z siebie idiotkę, dyskutując o
rzeczach, które dawno już zostały określone.

> [...]
>ludziom zdecydowac czy wydanie forsy ma jakis sens czy nie. A, ze to akurat
>sprzedawca zamiescil to ogloszenie... to co z tego?

to z tego, że regulamin grupy tego zabrania.

>U mnie na forum kazdy moze zamiescic ogloszenie, takze kazdy kto sprzedaje
>na Allegro i myslicie, ze wszyscy to robia? Nie, wiekszosc tego _nie_ robi!

a ja mam słonia w butelce. zrozum, to nie jest Twoje forum ani niczyje
forum, tylko grupa dyskusyjna - i rządzi się innymi prawami.

an.

1. Data: 2004-08-12 20:01:59

Od: "Benio" <b...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś musiało byc nie tak z ta ofertą bo została usunięta z allegro.Czyżby
jakiś szfindel???
Pozdrawiam - Gosia
Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam, co Panie na taką ofertę?

> czy to dobra cena? ma szanse powodzenia?

---

1. Data: 2004-08-12 20:15:55

Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Benio" <b...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> Coś musiało byc nie tak z ta ofertą bo została usunięta z allegro.Czyżby
> jakiś szfindel???

Najprawdopodobniej usunęli za spamowanie na grupie linkiem do aukcji.
To jest zabronione w regulaminie allegro.

Asia (co w polu "from" musi wpisać coś bardziej identyfikującego)

majtki atlantic, co sa offtopic
Uwaga! Zmiana w balsamie Kolastyny
avon.. warto??
torebka zasafbowana.. jak DOBARWIC??