allegro - peeling - podróbka?

1. Data: 2005-09-29 15:25:25

Temat: allegro - peeling - podróbka?
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ochotę na peeling dwustopniowy Avonu (nie lubię tej firmy, ale na wizażu
recenzje są na ogół świetne), ale ponieważ kosztuje ok 80 zł, zajrzałam na
allegro. A tam za 2 dychy... :///
Myślicie że to są oryginały czy paskudne podróbki??
K.

1. Data: 2005-09-29 15:27:25

Temat: Re: allegro - peeling - podróbka?
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Sep 2005 17:25:25 +0200, in pl.rec.uroda "kroofka"
<k...@p...onet.pl> wrote in <dhh117$7br$1@news.onet.pl>:

> [...]
>allegro. A tam za 2 dychy... :///
>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=64331713
>Myślicie że to są oryginały czy paskudne podróbki??

Nikt nie podrabia Avonu - jeśli już, to kradnie z magazynu
przyfabrycznego. Tutaj, bo ja wiem, może ktoś jest jakimś
superkonsultantem i kupuje taniej? Nie znam się za dobrze na Avonie.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-09-29 15:37:24

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt nie podrabia Avonu - jeśli już, to kradnie z magazynu
> przyfabrycznego. Tutaj, bo ja wiem, może ktoś jest jakimś
> superkonsultantem i kupuje taniej? Nie znam się za dobrze na Avonie.

No to jeszcze zapytam, czy dla 25-latki to nie za wcześnie na ten peeling?

1. Data: 2005-09-29 15:37:44

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Sep 2005 17:37:24 +0200, in pl.rec.uroda "kroofka"
<k...@p...onet.pl> wrote in <dhh1ng$8uh$1@news.onet.pl>:

>No to jeszcze zapytam, czy dla 25-latki to nie za wcześnie na ten peeling?

No to ja po raz milion piąty odpowiem, że ludzie to nie jamochłony.
Jeśli masz ochotę na kurację kwasami, to to jest bardzo dobry produkt.
Jeden z lepszych Avonu, jakie znam (bo pisząc, że nie znam się na
Avonie, miałam na myśli nieznajomość zasad ich handlu, a nie brak
wiedzy o kosmetykach).

Ja ten peeling właśnie sobie zaczęłam używać po lecie. Bardzo dobrze
działa.

1. Data: 2005-09-29 15:41:18

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-29 17:37:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *kroofka* skreślił te oto słowa:

> No to jeszcze zapytam, czy dla 25-latki to nie za wcześnie na ten peeling?

Wszystko zależy od stanu cery, a nie od tego co masz w metryce ;)
Ja niewiele starsza jestem, a środki tego typu używam.
Generalnie - jak nie bedzie miało na co działaś to nie podziała - na pewno
nie zaszkodzi :)
Jesli tylko nie masz wrażliwej skóry to po mocnym peelingu zauważysz
poprawę.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-09-29 15:46:48

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Sep 2005 17:46:56 +0200, in pl.rec.uroda Katarzyna Kulpa
<k...@h...pl> wrote in <dhh29g$7iq$1@inews.gazeta.pl>:

>powiadasz? lubie peelingi. ale troche sie obawiam, ze razem z
>Diacnealem, ktorego odstawiac nie zamierzam, moze to byc za duzy
>hardkor dla mego pyska...

Może. To jest, wbrew pozorom, całkiem jadowite. Albo, albo.

1. Data: 2005-09-29 15:46:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> [...]

powiadasz? lubie peelingi. ale troche sie obawiam, ze razem z
Diacnealem, ktorego odstawiac nie zamierzam, moze to byc za duzy

-- kasica

1. Data: 2005-09-29 15:48:50

Od: Astarael <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2005 17:25:25 +0200, kroofka napisał(a):

> [...]
> allegro. A tam za 2 dychy... :///
> Myślicie że to są oryginały czy paskudne podróbki??

To nie podróbka. Ostatnio była sprzedaż wiązana, konsultantki dostawały to
cudo za 50gr. Tak, jestem konsultantką, nie bijcie, nie będę robiła spamu.
;)

I chciałam się przywitać, bo ja czytuję od dawna, ale się dopiero teraz
odezwałam. :)

Astarael

1. Data: 2005-09-29 15:54:41

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Sep 2005 17:48:50 +0200, in pl.rec.uroda Astarael
<a...@l...pl> wrote in
<q...@4...net>:

>To nie podróbka. Ostatnio była sprzedaż wiązana, konsultantki dostawały to
>cudo za 50gr. Tak, jestem konsultantką, nie bijcie, nie będę robiła spamu.
>;)

Nie bijemy, dobrze wiedzieć.

>I chciałam się przywitać, bo ja czytuję od dawna, ale się dopiero teraz
>odezwałam. :)

Witam w imieniu bezdzietnych żmij ;)

1. Data: 2005-09-29 16:04:53

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> Witam w imieniu bezdzietnych żmij ;)

Ja tylko czekam, ktora pierwsza znajdzie sie w stanie blogoslawionym.
Moge nawet zaklady przyjmowac :-))

D.

Image Studio Kraków
[Warszawa] ciazowe ciuchy nieciazowych marek
ladniejsze piersi i wlosy ;)
[sprzedam]kurtka skóra brązowa 36-38 cieniowana
Szukam maseczki nawilzajacej