[allegro] pytanie do specjalistek o oryginalnosc tonikow i wogole o toniki ;)

1. Data: 2004-09-25 07:58:59

Temat: [allegro] pytanie do specjalistek o oryginalnosc tonikow i wogole o toniki ;)
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad kupnem toniku oczyszczającego z wyzszej polki, niestety
nie mam wprawionego oka w rozpoznawaniu podrobek w tej materii. Co sadzicie
o tych, co podalam linki? Sa oryginalne? Moze w dodatku uzywal ktos cos
takiego? ;)
- albo moze ktos poleci oczyszczajacy tonik do wrazliwej skory, malo
przetluszczajacej sie???

pozdrowionka :)

1. Data: 2004-09-25 08:27:25

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

Według mie obaj sprzedawcy to tandetni podróbiarze.

> - albo moze ktos poleci oczyszczajacy tonik do wrazliwej skory, malo
> przetluszczajacej sie???

Polecam Mild Clarifying Lotion Clinique.

Sama kupiłam u tej osoby i mogę potwierdzić, że tonik jest oryginalny.

--
best regards
Asia niedzielka [wroclaw]

1. Data: 2004-09-25 09:11:45

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Sep 2004 09:58:59 +0200, in pl.rec.uroda "Agalay"
<a...@g...pl> wrote in <cj38g0$6gg$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
>o tych, co podalam linki? Sa oryginalne? Moze w dodatku uzywal ktos cos

podróbki wstrętne, omijaj z daleka.

>- albo moze ktos poleci oczyszczajacy tonik do wrazliwej skory, malo
>przetluszczajacej sie???

Mild Clarifying Lotion Clinique. a, jest jeszcze ta nowa seria Lancome
Pure Focus, ale nie jestem pewna, czy mają tonik. opinie JoP o kremie
były raczej entuzjastyczne.

an.

1. Data: 2004-09-25 09:23:50

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki dobre kobiety!
Nieźle cenią sobie te podróby! :(
Właśnie miałam dodane do obserwowanych tego uzytkownika z mild clinique i w
sumie to miałam go kupić, jak te okażą sie nietentego, ale myślałam, że się
coś taniej uda ;)
Joanno P. za ile skończyła się w Twoim przypadku aukcja? Czy mimo, że jest
mild, dobrze oczyszcza?
Do Anny M.G. : ponieważ obydwie podałyście clinique to będę na niego
polowała i ehh pewnie kupie ;) A serie Lancoma będę śledziła, może pojawią
się jakieś opinie.
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam!

1. Data: 2004-09-25 09:33:17

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Sep 2004 11:23:50 +0200, in pl.rec.uroda "Agalay"
<a...@g...pl> wrote in <cj3df4$kbm$1@inews.gazeta.pl>:

>Dzięki dobre kobiety!
>Nieźle cenią sobie te podróby! :(

na tym rzecz polega. aczkolwiek co trochę można trafić na wyprzedaże -
zgaduję, że towar zaczyna wydawać nieprzyjemny zapach:>

>Właśnie miałam dodane do obserwowanych tego uzytkownika z mild clinique i w
>sumie to miałam go kupić, jak te okażą sie nietentego, ale myślałam, że się
>coś taniej uda ;)

no, cudów nie ma;)

> [...]
>Do Anny M.G. : ponieważ obydwie podałyście clinique to będę na niego
>polowała i ehh pewnie kupie ;) A serie Lancoma będę śledziła, może pojawią

jest taki użytkownik, co te toniki Clinique wystawia co trochę od 1
pln. może warto zawalczyć, albo zapytać go, za ile byłby chętny
zepchnąć od razu?

>Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam!

drobiazg, wzajemnie.

an.

1. Data: 2004-09-25 09:40:51

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Joanno P. za ile skończyła się w Twoim przypadku aukcja? Czy mimo, że jest
> mild, dobrze oczyszcza?

W moim przypadku aukcja skończyła się na 47 zł, ale hmm... tylko dzięki
błędowi technicznemu serwisu allegro. Zalicytowałam ten tonik na
kilkadziesiąt minut przed końcem aukcji, po czym pokazał mi się komunikat,
że moja oferta jest najwyższa. Ale kiedy chciałam powrócić do wyświetlenia
aukcji okazało się, że wystąpiły jakiej problemy techniczna i aukcja jest
chwilowo niedostępna. I tak było aż do momentu jej zakończenia. Chętnych
było wiele i widziałam, że się logowały w tym czasie, więc gdyby mogły - na
pewno by mnie przebiły. Nie wiem, co było przyczyną takiego stanu rzeczy -
ja akurat na tym skorzystałam, ale w związku z tym cena ostateczna nie jest
miarodajna.

Jeśli będzie za drogo, a masz kartę płatniczą umożliwiającą zakupy w
internecie, to spróbuj na www.strawberrynet.com. Przy obecnym kursie dolara
opłaca się tam kupować.
Ten tonik kosztuje 14 $, a w tym masz już koszty wysyłki do Polski, więc
wychodzi ok 50 zł.

1. Data: 2004-09-25 09:54:16

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> W moim przypadku aukcja skończyła się na 47 zł, ale hmm... tylko dzięki
> błędowi technicznemu serwisu allegro.

Hmm, to ileż by kosztował normalnie? Przeciez w perfumerii wychodzi ~70zł a
na allegro jeszcze koszt wysyłki?!

No mam, może w końcu się skuszę ;)

Jeszcze raz dzięki :)

1. Data: 2004-09-25 12:16:52

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, to ileż by kosztował normalnie? Przeciez w perfumerii wychodzi ~70zł
> na allegro jeszcze koszt wysyłki?!

O ile pamiętam zwykle "idzie" za pięćdziesiąt parę złotych. Jeśli do tego
dodasz koszty przesyłki, to widać, że lepiej kupować "na truskawce".
Zwłaszcza, jak ma się tam rabaty za kolejne zakupy.

Najlepiej oczywiście mieć kogoś znajomego w USA, kto regularnie przyjeżdża
do Polski. Tam ten tonik kosztuje 10$. Przy dzisiejszym kursie to 35 zł,
więc cena w polskich perfumeriach (73 zł) jest po prostu śmieszna.

W poprzednim poscie pytałaś czy oczyszcza. Owszem i to bardzo dobrze, według
mnie. Warto się zarejestrować na http://www.makeupalley.com/ żeby mieć
dostęp do recenzji kosmetyków. Ten tonik zbiera tam praktycznie same
pochwały - przeczytaj sama.
Tak w skrócie moje odczucia: ponieważ nie ma od żadnego zapachu oraz nie
zawiera alkoholu - smarując się nim możesz mieć wrażenie, że przecierasz
twarz wodą. Jednak po kilku dniach regularnego używania byłam zdziwiona
gładkością buzi. Z recenzji na podanej wyżej stronie wynika, że moje
odczucia nie są odosobnione. :) Efekty pojawiają się szybko, choć
dyskretnie.

1. Data: 2004-09-26 11:40:34

Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dolara
> opłaca się tam kupować.
> Ten tonik kosztuje 14 $, a w tym masz już koszty wysyłki do Polski, więc

A z ciekawości zapytam o dostawę: nie było problemów z cłem?
Jak to dostarczają - paczka odbierana na poczcie?
Pozdrawiam,
Lady Huncwot - mocno zainteresowana Truskawką...

1. Data: 2004-09-26 12:18:44

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Sep 2004 13:40:34 +0200, in pl.rec.uroda "lady_huncwot"
<l...@n...autograf.pl> wrote in
<cj69re$3fn$1@news.onet.pl>:

>A z ciekawości zapytam o dostawę: nie było problemów z cłem?
>Jak to dostarczają - paczka odbierana na poczcie?

listonosz dostarcza, jak Cię nie ma, to zostawia awizo. chyba, że masz
niewychowanego listonosza (mój dowozi mi wszystkie paczki).

>Lady Huncwot - mocno zainteresowana Truskawką...

trochę offtopicznie, ale czy mogłabyś się też zainteresować wycinaniem
niepotrzebnych częsci postów?

an.

Płyny do higieny intymnej
Hydrain 2 - krem czy żel?
Zagraniczne sklepy internetowe z wysyłką do Polski
info dla fanek Gentle Light Powder Clinique
cienie do powiek