alternatywa masla, jakie tluszcze do smarowania?

1. Data: 2005-04-14 20:47:59

Temat: alternatywa masla, jakie tluszcze do smarowania?
Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

chlebow, bulek itp nie lubie smarowac dodatkowym tluszczem,
ale dzisiaj zakupilem sobie chalke - nie ma to jak chalka
z samym maslem(oselkowym), i tak mi na mysl przyszlo z ciekawosci -
do tych co uzywaja ram, masmixow i tego rodzaju smarowidel
- co uzywacie? lub tez co polecacie lekkiego do smarowania?

zdrowko

1. Data: 2005-04-14 21:14:33

Od: "Oszust" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam Ramy, takiej zwyklej classic. Ale do chalki, to jednak chyba
maslo jest najodpowiedniejsze. Nienawidze natomiast margaryn, które
doslownie "spadaja z noza", no bialej goraczki mozna dostac:)

--
Oszust
GG 2652263

1. Data: 2005-04-14 21:17:48

Od: "Pawel M" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam masla extra z Ostroleki, a ostatnio zona jakies tez wynalazla
w pudelku. Jakies tanie, ale bardzo zmaczne :)

Jak sie przypomni nazwa, to napisze

Pawel

1. Data: 2005-04-15 04:33:54

Od: "piotr_ek" <piotr_ekn@BIJ_SPAMERAgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>do tych co uzywaja ram, masmixow i tego rodzaju smarowidel
>- co uzywacie? lub tez co polecacie lekkiego do smarowania?

Nie kombinuj!!! Chociaż oprócz ramów, mixmaxów itp. można spróbować użyć
np.oleju silnikowego... składniki podobne.

*p*
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-04-15 06:49:15

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotr_ek napisał(a):
> Nie kombinuj!!! Chociaż oprócz ramów, mixmaxów itp. można spróbować użyć
> np.oleju silnikowego... składniki podobne.

daruj se jak nie masz nic do zaproponowania

1. Data: 2005-04-15 06:52:06

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2005 22:47:59 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Chesky*, w
wiadomości news:<news:d3ml7g$15$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> do tych co uzywaja ram, masmixow i tego rodzaju smarowidel
> - co uzywacie? lub tez co polecacie lekkiego do smarowania?

Kiedyś namiętnie jadłam ramę mix jogurtowy, bo jako nastolatka ubzdurałam
sobie, że jest niskokaloryczna, lekka i w ogóle :) Jako jedyna jest dla mnie
w miarę smaczna z tego wszystkiego, aczkolwiek nie mam pojęcia, czy jeszcze
ją produkują.
A teraz normalnie jem masło. Śmietankowe.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-15 07:21:57

Od: "Paweł M" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

może być jeszcze masełko czosnkowe własnej roboty :)

Paweł

1. Data: 2005-04-15 07:30:02

Od: "piotr_ek" <piotr_ekn@BIJ_SPAMERAgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>daruj se jak nie masz nic do zaproponowania

No bo nie istnieje nic do zaproponowania! Wszystko poza masłem to chemiczne,
ropopochodne wynalazki! Można co najwyżej zaczośnić masło... chociał do
chałki będzie to smakowało jak piwo zagryzane chałwą.

1. Data: 2005-04-15 07:56:32

Od: "Salvatore" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> Kiedyś namiętnie jadłam ramę mix jogurtowy, bo jako nastolatka
To nie było znowu tak dawno... :-)

> A teraz normalnie jem masło. Śmietankowe.
Pamiętam, jak w małym poznańskim miasteczku w dzień targu "baby" (dziś by
powiedzieli kreatywne i marketingowe) chodziły po domach i oferowały osełki
masła.
Dziś prawdziwego masła już nie ma...
w sklepach.

Salvatore (toto) Dżdżownica

1. Data: 2005-04-15 08:17:17

Od: "piotr_ek" <piotr_ekn@BIJ_SPAMERAgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dziś prawdziwego masła już nie ma...
>w sklepach.

A co teraz jest prawdziwe... Jeszcze najprawdziwszym i najbardziej naturalnym
towarem spożywczym na półkach sklepowych jest spirytus i wódka.

*p*
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Nie lękajcie się!