ambiwalencja

1. Data: 2005-01-10 23:21:35

Temat: ambiwalencja
Od: "Sarna" <S...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie ze sprawdzialam w encyklopedii definicje ambiwalencji, ale
bardziej interesuja mnie spontaniczne wypowiedzi w najprostszej
formie.Szczerze mowiac definicja encyklepedyczna zamieszala mi jeszcze
bardziej w glowie.
Ex-przyjaciolka twierdzi, ze moj maz ma ambiwalentny stosunek do niej, a
ja nie wiem co to moze oznaczac?
Bede wdzieczna za kazda odpowiedz.

Sarna

1. Data: 2005-01-10 23:31:32

Temat: Re: ambiwalencja
Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Sarna<S...@h...com>
s.net

> [...]
> bardziej w glowie.
> Ex-przyjaciolka twierdzi, ze moj maz ma ambiwalentny stosunek do
> niej, a ja nie wiem co to moze oznaczac?

lubi-nie lubi
pociąga-odstręcza
bawi-drażni
itd.

i dlaczego nie poprosiłaś EX-PRZYJACIÓŁKI o rozwinięcie jej myśli lotnej?

p.

1. Data: 2005-01-11 00:40:13

Od: Sarna <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Jan 2005 00:31:32 +0100, "Paweł Niezbecki"
<s...@p...acn.wawa> wrote:

> [...]
>itd.
>
>i dlaczego nie poprosiłaś EX-PRZYJACIÓŁKI o rozwinięcie jej myśli lotnej?

a nie przyszlo Ci do glowy, ze nie bez powodu napisalam Ex....?

1. Data: 2005-01-11 09:12:30

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Sarna<s...@h...com>

[...]
> a nie przyszlo Ci do glowy, ze nie bez powodu napisalam Ex....?

czyli dowiedziałaś się od osoby trzeciej? (a może czwartej)

p,

ambiwalencja
spowiedź wyrywkowa
Pewien człowiek był...
Psychologiczne mechanizmy odbioru reklamy
a może na drzewa?