amutacja nóg - i co dalej?

1. Data: 2003-05-30 15:42:42

Temat: amutacja nóg - i co dalej?
Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedstawię w możliwym skrócie.
Facet będący pod opieką pomocy społecznej, bez pracy, renty etc. mieszkający
we własnym domu (ruinie) tuż obok starej, niewidomej matki stracił w wypadku
2 nogi. Jeszcze leży w szipitalu. lekarz powiedział, że ze szpitala zostanie
wypisany do domu. Starowina jest załamana, czy naprawdę nie należy się
jakakolwiek rehabilitacja, czy jest możliwość załatwienia domu opieki?
proszę o informacje, ewentualnie skierowanie do odpowiednich instytucji,
chcę pomóc tej staruszce w zorganizowaniu opieki i we wszelkich
formalnościach. dzieli nas 400 km. zanim tam pojadę chciałabym wiedzieć
gdzie się udać, co się należy, o co można prosić.
Będę wdzięczna za wszelkie informacje JO

2. Data: 2003-05-30 17:38:00

Temat: Re: amutacja nóg - i co dalej?
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gdzie się udać, co się należy, o co można prosić.
> Będę wdzięczna za wszelkie informacje JO

jezeli przepracowal uczciwie w zyciu 10 lat to dostanie rente

3. Data: 2003-05-30 17:59:34

Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie przepracował. Problem jednak w tym jak pomóc jego matce w
zorganizowaniu opieki nad nim, czy ma prawo do rehabilitacji, do
jakiejkolwiek pomocy, wózek inwalidzki itp. Z jednej strony wszystko się
buntuje przeciw temu żeby pasożyt miał jakies prawa, z drugiej żal starej
kobiety.....

4. Data: 2003-05-31 21:30:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 May 2003, Jo wrote:

> gdzie się udać, co się należy, o co można prosić.
> Będę wdzięczna za wszelkie informacje JO

pracownik socjalny w szpitalu lub przychodni do
ktorej pacjent nalezy. A potem chodzic i zalatwiac
w tych instytucjach, ktore pracownik socjalny wskaze

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2003-06-01 15:40:12

Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
> pracownik socjalny w szpitalu lub przychodni do
> ktorej pacjent nalezy. A potem chodzic i zalatwiac
> w tych instytucjach, ktore pracownik socjalny wskaze

Dzięki wielkie - mam nadzieję, że od tej osoby dowiem się szczegółów
pozdrawiam Jo

Mono test dodatni ?
Vitavision
ognisko w płacie czołowym ;-)