analityka medyczna czy farmacja?

1. Data: 2002-05-08 15:52:20

Temat: analityka medyczna czy farmacja?
Od: "Mirek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o to co jest lepsze? Gdzie jest łatwiej sie dostac, chodzi mi o
Wrocław.
Co to jest analityka i gdzie mozna pozniej pracowac?

2. Data: 2002-05-08 19:49:50

Temat: Re: analityka medyczna czy farmacja?
Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> Chodzi o to co jest lepsze? Gdzie jest łatwiej sie dostac, chodzi mi o
> Wrocław.
> Co to jest analityka i gdzie mozna pozniej pracowac?

Jezeli chcesz pracowac w zawodzie to zdecydowanie lepiej wybrac farmacje.
Oba kierunki o podobnym stopniu trudnosci, a profity i mozliwosc podjecia
pracy zdecydowanie lepsze po farmacji (zreszta jest na tym wydziale
mozliwosc dorobienia sobie kilku klinicznych przedmiotow i zaliczenia
farmacji klinicznej, po ktorej mozesz pracowac zarowno jako farmaceuta jak i
analityk medyczny, w druga strone nie ma tej mozliwosci). Ja skonczylam
analityke w Krakowie i zaluje, ze nie farmacje. Pracuje (jakos sie udalo,
ale po mnie od 5 lat juz nikt w moim szpitalu nie dostal pracy w tym
zawodzie), ale perspektyw na dalszy rozwoj zero. Jesli chcesz wiedziec cos
wiecej, to mozesz pisac na priva.
Wioletta Swiatek-Kwapniewska

zapalenie opon mozgowych
co to jest?