ananas?

1. Data: 2007-09-20 15:02:24

Temat: ananas?
Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam takie cudo:
http://ana.pollub.pl/Ananas/

wygląda jak ananas, ale te liście - zupełnie jak
palma. Co to w końcu jest? Palma ananasowa?
W wyszukiwarce widzę zupełnie inne liście.

Jak to pielęgnować? Na razie przesadziłam do ciut
większej doniczki, bo tamta pękała już pod naporem
korzeni. Jeszcze większa ma być? Czy wystarczy?
Nawozić? Zraszać? Zupełnie nie wiem, jak się nią
zająć!

Anka

2. Data: 2007-09-20 16:08:45

Temat: Re: ananas?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@y...com> napisał w wiadomości

> Dostałam takie cudo:
> http://ana.pollub.pl/Ananas/
>
> wygląda jak ananas, ale te liście - zupełnie jak palma. Co to w końcu
> jest? Palma ananasowa?

Sagowiec (Cycas revoluta).
Dlugowieczna roslina w uprawie doniczkowej :)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2007-09-20 16:49:57

Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea pisze:
> Użytkownik "Ania" <a...@y...com> napisał w wiadomości

> Sagowiec (Cycas revoluta).
> Dlugowieczna roslina w uprawie doniczkowej :)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

dzięki serdeczne.
z ananasem nie ma nic wspólnego, a tak mi się jakoś skojarzyło,
pewnie przez ten pień.

Anka

winorośl
Działka z olchą - karczowanie
Co zrobic z darnia ... ?
[REKLAMA] [SPAM] Jesienne porządki ? pamiętajmy o konserwacji systemów nawadniających. Irriga - producent systemów nawadniających
Jabłka LIGOL - chcę mieć i proszę o rad