anans w ciescie

1. Data: 2000-01-28 13:46:16

Temat: anans w ciescie
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys jadlam plastry ananasa smazone w ciescie. I tu pytanie czy to
ciasto moze byc takie jak do jablek. Wtedy wydawalo mi sie bardziej
chrupiace. Prosze o przepis jesli ktos robil. Ulka

1. Data: 2000-01-28 15:16:40

Temat: Re: anans w ciescie
Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Ulka wrote:

> Kiedys jadlam plastry ananasa smazone w ciescie. I tu pytanie czy to
> ciasto moze byc takie jak do jablek. Wtedy wydawalo mi sie bardziej
> chrupiace. Prosze o przepis jesli ktos robil. Ulka

Ja robie rozne owoce smazone w ciescie. Z mojego doswiadczenia, to owoce
nie moga byc za soczyste, bo z tego nic nie wyjdzie. Jesli chodzi o
annanasa to mozna zprobowac ale musi byc malo dojzaly, inaczej sok z
niego bedzie wyciekal i palil sie na patelni. Ciasto podobne jak do
nalesnikow tylko odrobine bardziej geste, mozna dodac troche mleka i
proszku do pieczenia, beda bardziej puszyste.

Slav

1. Data: 2000-01-31 12:28:25

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nalesnikow tylko odrobine bardziej geste, mozna dodac troche mleka i
> proszku do pieczenia, beda bardziej puszyste.

Dzieki.Ulka

1. Data: 2000-02-01 14:23:21

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka <u...@p...onet.pl> wstukal(a) pracowicie:
> Kiedys jadlam plastry ananasa smazone w ciescie. I tu pytanie czy to
> ciasto moze byc takie jak do jablek. Wtedy wydawalo mi sie bardziej
> chrupiace. Prosze o przepis jesli ktos robil. Ulka

Wypróbowałem z bananami - spróbuj zrobić ciasto do pączków z serka
homogenizowanego (1 serek, cukier waniliowy, 1 łyżeczka proszku, 3 jajka,
1.5 szklanki mąki) i wpakować ananasa w środek. Smażyć na głębokim oleju. Z
bananami wyszło super. Planuję jescze wypróbować dodatek wiórków kokosowych
i kawałki kurczaka w środek - ale to już inna bajka.
--
Antek Goldstein
(goldi _at_ students.mimuw.edu.pl)
| Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, | ======< 102 >
| nie obleka tego faktu w słowa. | /o-o-o-d-o-o-b-o-\
`------------------------------------(Tuwim)--------
--' \8oooooooooooo8/

1. Data: 2000-02-01 14:41:52

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> spróbuj zrobić ciasto do pšczków z serka homogenizowanego

Tak wlasnie myslalam, ale balam sie wyprobowac:-(((( . Dzieki. Potwierdzasz
moje przypuszczenia dlaczego mezczyzni sa lepszymi kucharzmi - nie boja sie
eksperymentowac. Ulka

1. Data: 2000-02-01 16:01:14

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moje przypuszczenia dlaczego mezczyzni sa lepszymi kucharzmi - nie boja sie

Dzięki. ;-))
--
Antek Goldstein
> [...]
--' \8oooooooooooo8/