[anegtota]

1. Data: 2004-09-28 13:27:11

Temat: [anegtota]
Od: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Opowiem wam pewien numer

Otóż byłem na pewnym kursie, (dla bezrobotnych), był obiad w
mrocznej, eleganckiej piwnicy pod hotelem i drugiego dnia usiadłem
sam w środkowym rzędzie, twarzą do wszystkich pozostałych
kursantów, którzy rozsiedli się w rzędzie lewym. No i bardzo fajne
(i seksowne) kobiece koleżanki z odległego końca rzędu lewego
zaczęły mnie wołać, zapraszać, machać do mnie abym przyszedł
do nich i się dosiadł, chciałem ale trochę się wahałem. Z kolei
zaczął do mnie machać sympatyczny facet z odległego stolika
tuż za koleżankami, też się wahałem - to facet zaczął znowu machać
"no chodź, no chodź" to wstałem i zacząłem iść. I tu uwaga bo
zaczyna być śmiesznie - koleżanki myślały, że idę do nich,
zrobiły zadowolone i zachęcające miny a ja je minąłem i
dosiadłem się do facetów. Później waliłem się pięścią w czoło
- ale ja numer odstawiłem - istny Jaś Fasola :-/ Ale co do
tych dziewczyn to właściwie - dobrze im tak! ;-)
syreny jedne!
komizm w czystej formie

na film zaprosił Charles Kinbote

1. Data: 2004-09-28 17:06:00

Temat: Re: [anegtota]
Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Charles,

Dnia 28 września 2004 (15:27:11)
Na temat "[anegtota]"
begin message:

> tych dziewczyn to właściwie - dobrze im tak! ;-)

a moze pomyslaly sobie ze jestes przestraszonym chlowieczkiem ? ;)
a moze pomyslaly ze wolisz facetow ? ;)
a moze pomyslaly - z tym to nie mozna pozartowac ? ;)
a moze ... moze sie speszyly i juz wiecej tak nie beda robic - twarda sztuka
- nauczyles je rozsadku i powagi sytuacji ;)

Posesjusz
ICQ: 3385742

1. Data: 2004-09-29 03:58:47

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Charles Kinbote <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Opowiem wam pewien numer
smieszne to to nie jest, raczej tragiczne i to dla ciebie ...

1. Data: 2004-09-29 19:15:48

Od: "Roasted_Bagel" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:cjbou5$g41$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Opowiem wam pewien numer
blablabla
> Ale co do
> tych dziewczyn to właściwie - dobrze im tak! ;-)
> syreny jedne!

nooo... ale ty jestes fajny, bez kitu! :) pokazales im!

Problem :(
Test programu AnoMail
Jak to wyleczyć?
nareszcie jest znowu bar!!!