Re: anonimowosc

Data: 2005-07-11 17:39:33
Temat: Re: anonimowosc
Od: "Marek Li" <M...@o...pl>

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
news:42d2a343$0$5122$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> wzgledu
>
> w 100% w prywatnych klinikach i na pogotowiu wpisuja to, co uslysza z
> moich
> ust, w panstwowych rzadko spisuja z ksiazeczki, czesciej z ust.

Masz rację. Tak się akurat składa, że prowadzę prywatną praktykę od
wielu lat. Poza dwoma sytuacjami nie korzystałem z dokumentów pacjenta -
oba przypadki "spisywania" miały miejsce podczas wizyt obcokrajowców -
jeden z Ukrainy ("dramatycznie" spolszczone imię - musiałem to zobaczyć
na własne oczy), jeden z Holandii - jak zwykle Van der.... - też
musiałem zerknąć, bo głupio byłoby pytać, która część nazwiska jest z
wielkiej litery.

Pzdr
Marek Li