jeszcze coś :)

11. Data: 2004-04-15 17:18:00

Temat: Re: antybiotykoterapia naduzywana
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2004-04-15 17:19:32

Temat: Re: jeszcze coś :)
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-04-15 17:21:12

Temat: Re: bakteriofagi
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 15 Apr 2004 from
pl.sci.medycyna message-id=
news:c5meii$dql$1@atlantis.news.tpi.pl signed by kira:

> Jestem w trakcie przygotowania do
> leczenia, wiec jestem pelna nadziei ze po tyluletnich
> porazkach, stracie zdrowia i ful pieniedzy, wkoncu wygram!

Zycze powodzenia!
Jednak w takim przypadku, dokadaj staran, aby odbudowac
sprawnosc twojego systemu immunologicznego.
Inaczej po pozbyciu sie jednej infekcji po jakims czasie nastapi inna.
To moze byc jak AIDS - tez zespol oslabienia odpornosci.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org

14. Data: 2004-04-15 17:51:57

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Apr 2004, kira wrote:

> podam przyklad z mojego zycia. Jestem zarazona bakteria escherichia coli,
> podem doszlo do tego enterokocus (pierw fecalis potem spp) lecze sie od
> kilku lat antybiotykami, i ciagle i ciagle nic nie pomaga, wkoncu
> zdecydowalam sie na bakteriofagi. Jestem w trakcie przygotowania do
> leczenia, wiec jestem pelna nadziei ze po tyluletnich porazkach, stracie
> zdrowia i ful pieniedzy, wkoncu wygram!

o ile niestety ponownie nie dojdzie do nadkazenia E. coli, ktore
masz we wlasnych jelitach. Nie jest niestety wykluczone, ze za stan
rzeczy, ktory masz odpowiedzialny jest Twoj wlasny system immunologiczny.
Innymi slowy jedni pacjenci, ktorzy maja dobra odpornosc na drobnoustroje
nie choruja a Ty tak. Powiem wiecej. Ja wlasnie lecze takiego pacjenta
na sepse powodowana E. faecalis wrazliwy jedynie na wankomycyne
i teikoplanine
i sam teoretycznie moge sie tez od niego zarazic. Mam nadzieje,
ze teoretycznie bo chroni mnie moja wlasna odpornosc (nie jest
to pierwszy taki pacjent, ktorego lecze). Akurat bardziej
wierze w moja wlasna odpornosc niz w tzw. "akredytowane zasady
izolacji i ble-ble-ble" - choc chory jest oczywiscie izolowany
zgodnie ze wszystkimi zasadami na jednoosobowej seperatce,
na ktora oczywiscie ja chodze na wizyty a pielegniarki
po przebraniu sie wykonuja wszelkie zabiegi)
Innymi slowy mowi sie co raz czesciej, ze w niektorych sytuacjach
nie ma mozliwosci calkowitego wyleczenia infekcji pomimo istnienia
nowoczesnych metod leczenia. Mowienie, ze stosowane wczesniej
antybiotyki u Ciebie to byl blad w leczeniu jest wysoce
nieodpowiedzialne. Przypuszczam, ze pomimo, ze jestes nadal
nosicielem tych bakterii to gdyby w pewnym momencie nie
zastosowano antybiotykow przestalabys byc problemem medycznym
i edpidemicznym (zmarlabys na sepse)
Dzieki zastosowaniu antybiotykow uchroniono
Cie przed uogolnionym zakazeniem pewnie nie raz. Bakteriofagi
sa kolejna proba calkowitej eradykacji, zycze Ci aby byla
to proba skuteczna. Nie jest uczciwym pisanie wiec tego,
ze antybiotyki nie pomagaly. Tak mysle ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

15. Data: 2004-04-15 18:01:23

Od: "kira" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakich mam staran dokonac?? podaj prosze kilka wskazowek, acha prosilam tez
lekarza o skierowanie do poradni immunologicznej, ale ten powiedzial ze tam
nic nie robia... wiec dalam sobie spokoj! dzieki za porady

16. Data: 2004-04-15 18:06:40

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Apr 2004, kira wrote:

> jakich mam staran dokonac?? podaj prosze kilka wskazowek, acha prosilam tez
> lekarza o skierowanie do poradni immunologicznej, ale ten powiedzial ze tam
> nic nie robia... wiec dalam sobie spokoj! dzieki za porady

w zasadzie w wiekszosci miast czegos takiego jak poradnia immunologiczna
nie ma. Immunologia kliniczna bowiem jest nadal specjalnoscia
doswiadczalna. Tak na prawde sprawa powienien zajac sie specjalista
(zalezy gdzie bylo to zakazenie) i ewentualnie skierowac do Wroclawia
na leczenie bakteriofagami po wyczerpaniu innych metod leczenia.
Jesli przychodzisz do lekarza i prosisz o skierowanie do poradni,
ktorej nie ma to niestety otrzymasz zawsze odpowiedz ze nie ma.
Jesli wyjasni sie, ze masz okreslony problem to na podstawie wiedzy
jaki masz problem mozna probowac Ci pomoc. Probowac, bo jesli
przygladnelas sie dobrze, temu, co napisalem, moze niestety
i tak sie zdarzyc, ze nie pozbedziesz sie tych bakterii.
Zgadzam sie natomiast z Toba, ze trzeba szukac nowych
metod terapii i miec nadzieje, ze pojawia sie nowe metody
w tym takze nowe antybiotyki.

P.

17. Data: 2004-04-15 18:57:53

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:407EA868.8020304@nielubiespamu.o2.pl signed by Dunia:

> Bylam ostatnio na Filipinach i tam mozna kupic w aptekach
> _legalnie_ wlasciwie kazdy lek (oprocz zdaje sie
> psychotropow itp). Podobnie jest zdaje sie w Egipcie i
> kilku innych krajach. Jakos na razie nie slychac o masowym
> wymieraniu z tego wlasnie powodu, a w krajach o slabym
> dostepie
> do sluzby zdrowia to nie jest takie glupie IMHO. Zdrowy
> rozsadek IMHO
> zwycieza.

Nie jest to rozsadne w odniesieniu do antybiotykow i chorob
zakaznych. Jesli ktos zle leczy sie sam na chorobe zoladka,
to najwyzej on sam umrze. Jesli ktos zle sie sam leczy
przeciw bakteriom chorobotworczym, to one sie uodpornia na
leki i kiedys moga spowodowac smierc wielu innych ludzi.

Z dobrymi życzeniami,

18. Data: 2004-04-15 19:51:28

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Apr 2004, Dunia wrote:

> Bylam ostatnio na Filipinach i tam mozna kupic w aptekach _legalnie_
> wlasciwie kazdy lek (oprocz zdaje sie psychotropow itp). Podobnie jest

w niektorych krajach ale raczej pozaeuropejskich sa trendy aby
pacjent mogl lek kupic sam po obowiazkowym zapoznaniu sie ze
wskazaniami i przeciwskazaniami na dany lek. Miedzy innymi
w niektorych krajach za pomoca internerowej preskrypcji sprzedaje
sie wiagre. Przy czym chcialbym dodac, ze internetowa preskrypcja
to nie to samo, co kupowanie leku zupelnie free. Sprzedaz jest
rejestrowana a pacjent musi zapoznac sie z dzialaniem leku
i przeciwskazaniami i podajc swiadoma decyzje. Rzecz jest jednak
oczywiscie mimo wszystko dyskusyjna. W ten sposob rowniez w USA
probowano sprzedawac takze jeden z antybiotykow

P.

19. Data: 2004-04-18 02:46:12

Temat: Re: odpornosc ogolna
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 15 Apr 2004 from pl.sci.medycyna message-id=
news:c5miqa$nrn$1@nemesis.news.tpi.pl signed by kira:

> jakich mam staran dokonac?? podaj prosze kilka wskazowek,

Niestety nie praktykuje juz medycyny od jakiegos czasu.
Nie bede wiec wstanie podac ci jakichs dokladnych szczegolowych
przepisow, zalecen, tym bardziej ze ciebie nie znam.

To co mam na mysli to po prostu dolozenie staran z twojej strony,
aby prowadzic styl zycia pro-zdrowotny, pro-zdrowotnie sie odzywiac,
zachowywac. Sprobuj hartowac cialo na wiosne, unikaj przegrzewania,
przeziebiania, przeciagow. Odzywiaj sie pokarmami roslinnymi, swiezymi,
surowkami, miodem, cebula, czosnkiem...

Po prostu staraj sie pomagac twojemu organizmowi a nie
przeszkadzac mu w odpornosci.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

Pomocy!
Logest i czas stosowania
Re: coś na wymioty
przechowywanie leku - JAK?
Resuscytacja ciężarnej a zespół żyły próżnej dolnej