antykoncepcja a stany depresyjne

1. Data: 2002-11-05 15:31:20

Temat: antykoncepcja a stany depresyjne
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakis niecalych dwoch lat biore tabletki antykoncepcyjne. Teraz zazywam
cerazette od 2m-cy jedno opakowanie ppo drugim, by nie dopuscic do okresu z
powodu niesamowitych boli mu towarzyszacych.
Jedno mnie tylko zastanawia, od kad zazywam pigulki miewam rozne stany
nastroju, ktore zmieniaja sie jak w kalejdoskopie.
Ale od momentu zazywania cerazette to juz mam normalnie jakies anomalie
nastrojowe. Placze z blahych powodow, poprostu lzy same plyna mi do oczu i
nie potrafie ich powstzrymac, juz pomojam moje wybuchy zlosci itp.
zastanawiam sie czy w moim przypadku powinnam przerwac antykoncepcje??
Jezeli chodzi o te stany to bradzo bym chciala, tyle ze wtedy bede miala
okresy, nie dosc ze nieregularne to do tego jeszcze bardzo bardzo bolesne.
Nie wiem co gorsze.
Czy ktoras z was miala podobne problemy przy zazywaniu pigulek, i co
ewentualnie zrobilyscie by zapobiec stanom depresyjnym?

2. Data: 2002-11-05 15:51:56

Temat: Re: antykoncepcja a stany depresyjne
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

schemat przyjmowania cerazette nie przewiduje przerwy na krwawienia wiec nie
wiem tak naprawde o jakim przyjmowaniu bez przerwy piszesz... je sie tak
poprostu przyjmuje...
a ze gestageny moga powodawac stany depresyjne wiadomo nie od dzis...
zmien srodek antykoncepcyjny na inny... (zawierajacy inne gestageny)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-11-05 16:06:27

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a ze gestageny moga powodawac stany depresyjne wiadomo nie od dzis...
> zmien srodek antykoncepcyjny na inny... (zawierajacy inne gestageny)

np? jakie polecasz? pisalam ze to nbie pierwsze takie leki

4. Data: 2002-11-06 06:33:55

Od: "Joanna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorita napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>nastroju, ktore zmieniaja sie jak w kalejdoskopie.
>Ale od momentu zazywania cerazette to juz mam normalnie jakies anomalie

Ja mialam dokladnie to samo co ty-doly,placze a nawet histerie i wpadalam
momentalnie w zlosc.Jedyna rada przestalam brac tabletki i wszystko jest ok.
Do dzis nie stosuje zadnej metody anty i zaczynam sie martwic bo wlasnie
zaciazylam.....
hehe
Pozdr.Josannna

5. Data: 2002-11-07 20:38:38

Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoras z was miala podobne problemy przy zazywaniu pigulek, i co
> ewentualnie zrobilyscie by zapobiec stanom depresyjnym?
Nie wiem ale to chyba normalne przy tych tabletkach ja biore Mercilon jednak
nie bezprzerwy i rowniez pojawiaja mi sie czestsze depresje. Niestety nie
jestem w stanie do konca stwierdzic, czy to wina wlasnie ich, bo biore je od
dluzszego czasu, a nie wiem jakbym sie zachowywala majac takie probelmy jak
teraz a nie stosujac przy tym zadnych tabletek antykoncepcyjnych.
Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

6. Data: 2002-11-11 19:13:41

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> nie
> >
> np? jakie polecasz? pisalam ze to nbie pierwsze takie leki

jaki? porozmawiaj ze swoim lekarzem... on napewno cos Ci poleci...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

białko w moczu??
Re: Poszukuję strony z opisem działania leków
ginekomastria
gastroskopia-analiza?
wkladki INSTEAD