aparat na zębiszcza ? koszty ?

1. Data: 2005-02-17 12:45:14

Temat: aparat na zębiszcza ? koszty ?
Od: "pauser" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,

mój ortodonta zalecił mi apart na zęby (góra i dół- dwa łuki),
ze "strepinngiem" (czy jakoś tak- szlifowanie) powierzchni zębów.

czy ktoś zna orientacyjne koszty całej zabawy

pozdro

2. Data: 2005-02-17 13:47:00

Temat: Re: aparat na zębiszcza ? koszty ?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-17 13:45, Użytkownik pauser napisał:

> czy ktoś zna orientacyjne koszty całej zabawy

zalezy od miasta ,ja płaciłam 1300 zł luk ,tego czekas na"
s" nie znam.
p.

3. Data: 2005-02-17 13:58:45

Od: "Michał" <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mój ortodonta zalecił mi apart na zęby (góra i dół- dwa łuki),
> ze "strepinngiem" (czy jakoś tak- szlifowanie) powierzchni zębów.
>
> czy ktoś zna orientacyjne koszty całej zabawy
>
> pozdro

Zaleznie od wersji, ale najtaniej, gora-dol w granicach 2500-3000 tys. zl (z
tego co ja sie orientuje)

Pozdrowienia
Michał

4. Data: 2005-04-11 21:29:02

Od: "Dorcia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja placilam 2200zl. Oczywiscie comiesieczne wizyty tez kosztowaly od 30-
90zl. i tak przez poltora roku.
Milej zabawy z tym zelastwem na zebach;)
pozdrawiam,pa

Co na bole korzonkowe w kregoslupie?
skierowanie do specjalisty
Pomocy, może ktoś z was wie???????