co robic?

1. Data: 2005-02-17 13:07:32

Temat: co robic?
Od: "psujek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mam powazny problem. chodzi o moja mame. jest wdowa, choruje na choroby
neurologiczne i psychiatryczne.

Coraz gozej sobie radzi w pracami domowymi. Traci rownowage itd itd.
Najgorsze ze zdaje sobie z tego sprawe, i jest pelna rozpaczy. Kilkakrotnie
usilowala popelnic samobojstwo. Sytuacja rodzinna jest taka, ze musi
mieszkac sama.

Teraz pytanie, co robic, jak leczyc. JEst z malej miejsowosci, po probach
's' nawet nie rozmawialz nia psycholog. Do tego nie chce slyszec, zeby udac
sie do jakiegos osrodka. Sama twierdzi, ze psychiatrycznie nic jej nie
dolega, tylko neurologicznie.

Czy jest jakis osrodek w Polsce (najlpeiej warszawa i okolice) gdzie by ja
przyjeli i podleczyli zarowno pod katem psychicznm jak i neurolgicznym?

Choroba postepuje, widac to po jej ruchach, i sposobie mowienia. Boje sie
myslec co ebdzie dalej.

Czy w ogole jest mozliwe cofniecie objawow o ktorych wspomnialem?

pozdrawiam
spawn

2. Data: 2005-02-17 21:45:43

Temat: Re: co robic?
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 17 Feb 2005 14:07:32 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako psujek, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czy jest jakis osrodek w Polsce (najlpeiej warszawa i okolice) gdzie by ja
> przyjeli i podleczyli zarowno pod katem psychicznm jak i neurolgicznym?

A mame widzial wogole jakis porzadny lekarz?
Chocby ogolny?
Problemy z psychika moga byc jak najbardziej powiazane z neurologicznymi.
I uwazam ze przede wszystkim Twoja mama powinna sie dokladnie tak ogolnie
przebadac i na podstawie wynikow badan niech lekarz ogolny podejmie decyzje
do jakiego specjalisty ja skierowac.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło