aplikator - gąbeczka do podkładu

1. Data: 2003-12-02 08:10:23

Temat: aplikator - gąbeczka do podkładu
Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno pytanie dotyczące aplikatorów do podkładu, czyli takich jakby
gąbeczek, którymi można nakładać kosmetyk. Ktoś mi polecił te:
http://www.amway.com.pl/ ale wydaje mi się, że są zbyt drogie, poza tym
zwykły "szary człowiek" nie może kupować chyba w tamtejszym sklepie, więc...
może znacie jakieś dobre wypróbowane? Czy takie zwykłe jakie są w
pasmanteriach na sztuki dobrze się sprawdzają?

D.

1. Data: 2003-12-02 08:37:53

Temat: Re: aplikator - gąbeczka do podkładu
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
Czy takie zwykłe jakie są w
> pasmanteriach na sztuki dobrze się sprawdzają?

Gdy kupialm roz Inglota, to dostalam wlasnie taka gabeczke do podkladu.
Sprawdza sie swietnie, ale to pierwsza gabeczka, jaka mam, wiec nie moge
porownac jej z innymi.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-02 09:01:58

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pasmanteriach na sztuki dobrze się sprawdzają?
>

> witam
na temat firmy przez ciebie wymienionej nie bede sie wypowiadac :)
przeciez takie gąbeczki nie sa drogie wiec kup na próbe kilka sztuk z
róznych firm w drogeri i zobaczysz które sa najlepsze.
p.>

1. Data: 2003-12-03 09:22:23

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał

> Gdy kupialm roz Inglota, to dostalam wlasnie taka gabeczke do podkladu.
> Sprawdza sie swietnie, ale to pierwsza gabeczka, jaka mam, wiec nie moge
> porownac jej z innymi.

Sa zdecydowanie najlepsze! Jak na razie nie udalo mi sie kupic nic tak
dobrego jak te inglotowskie ;)

po raz setny :) baza art deco pod cienie / Kraków
balsam do skóry suchej bezzapachowy
polski puder w kremie, który najlepszy?
kosmetyczka Warszawa
kolory cieni / help! sylwek