apropo probek i odpowiedz na pytanie agi

1. Data: 2003-08-13 12:05:44

Temat: apropo probek i odpowiedz na pytanie agi
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam DOVE - hehe nie nastawiajcie sie na niewiadomo co przysylaja zel do
mycia i balsam. Nic poza tym.
Dostalam tez Miraculum - cala serie pomaranczowa.
Oraz Daxa - no ci to sie postarali na medal. Dostalam cala game produltow do
skory mieszanej z kazdej serii... nie chce mi sie wymieniac tyle tego jest.

Co do pytanie agi o kremy.

1) nie nie znalazlam jeszcze takiego co by mnie zachwycil, mam pewne typy i
chyba sie skusze.

2) niestety ja szukalam tylko nawilzajacego - zadnego innego i trafilam na
Dax - sprawuje mi sie dobrze.

Izis_

1. Data: 2003-08-13 12:34:42

Temat: Re: apropo probek i odpowiedz na pytanie agi
Od: "ANIA" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo !
prosze cie podaj mi adres z dove na ktorym prosilas o probki
Ania

1. Data: 2003-08-13 12:43:29

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> elo !
> prosze cie podaj mi adres z dove na ktorym prosilas o probki
> Ania

www.dove.com.pl

Izis_

1. Data: 2003-08-13 12:46:36

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dostalam DOVE - hehe nie nastawiajcie sie na niewiadomo co przysylaja zel
do
> mycia i balsam. Nic poza tym.

To wlasciwie to samo co mozna znalezc w ostatnich gazetach:(

> Co do pytanie agi o kremy.

Mam wlasnie Daxa pod oczy i rzeczywiscie nie jest zly. A ze trzymam go w
lodowce i nakladam mocno schlodzony, to nawet jest to przyjemne. Natomiast
ze zwyklych nawilzajacych zachwycil mnie hydraoxygen AA. Uzywalam go wiosna
i odratowal mi twarz po zimie spedzonej "miedzy komputerem a kaloryferem":))

Generalnie chyba pojde w slady grupowiczek i zabiore sie za zbieranie
probek.

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-08-13 13:11:14

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos w tym daxie jest. mam ich maseczke nawilzajaca z seri Mineraly i krem na
noc z tej samej serii no i ten zel na oczy tez z tej serii. Bardzo sobie ich
chwale. Rzadko sie mi zdarza zeby po jednej probce byc czyms tak
zachwyconym. A jestem.
Drugim takim kremem jest Galenic... kurcze cos w nim jest i nie wiem czy sie
nie skusze.
Poza tym musze ci powiedziec, ze wiele kremow wyeliminowalam i z tego sie
ciesze. Niestety probek AA nie dostalam a nauczona doswiadczeniem - nie
kupuje kremu w worku :))))

IziS_

1. Data: 2003-08-13 13:14:14

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 14:05:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Izis_* skreślił te oto słowa:

> Dostalam DOVE - hehe nie nastawiajcie sie na niewiadomo co przysylaja zel do
> mycia i balsam. Nic poza tym.

No to wlasnie oferowali, wiec czego innego mozna było sie spodziewac?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-13 13:14:36

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 14:46:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *aga.p* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> do
>
> To wlasciwie to samo co mozna znalezc w ostatnich gazetach:(

To straszne po prostu... :(

1. Data: 2003-08-13 13:20:29

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał

> No to wlasnie oferowali, wiec czego innego mozna było sie spodziewac?

Nie wiesz Lia ? _wszystko_ i _dużo_ ;-/

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-08-13 13:22:25

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 15:20:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MOLNARka* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał

> Nie wiesz Lia ? _wszystko_ i _dużo_ ;-/

A ja naiwnie myslałam, ze po próbki zgłosiły sie w tej akcji dziewczyny,
ktore chciały wyprobowac tę serię rozswietlającą :) Naiwna ja... :)

1. Data: 2003-08-13 13:26:22

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To straszne po prostu... :(

Nie, to po prostu swietny sposob na zgromadzenie ogromnej bazy danych o
potencjalnych klientkach:))) Ale PR bardzo kiepski:))

Aga

Pytanie?
Jaki jest dobry tusz do rzęs?
demakijaż