apropos wątku

51. Data: 2006-05-25 08:08:36

Temat: Re: apropos wątku
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Ja po prostu dziwna jestem, lubie słuchac miłych rzeczy, i samej ciezko mi
> sie opanowac, zeby nie zasypywac bliskich ludzi komplementami. Ot tak, po
> prostu - jestem obok, patrze, i same na usta cisna sie jakies miłe rzeczy
> do powiedzenia.
> Jest to mniej wiecej tak samo naturalny odruch jak mycie rano zębów. Widać
> kolejna rzecz, za wpojenie której powinnam podziekowac rodzicom :)

Eee, no co w tym dziwnego jest?Chyba kazdy lubi. Inna sprawa, ze nie
kazdy potrafi i chce mówic miłe rzeczy, a szkoda. Moja córa, za kazdym
razem jak zobaczy u mnie cos nowego informuje mnie, ze slicznie
wygladam;-)identycznie reaguje jak zobaczy mnie pomalowana.Hmm, i tutaj
moze powinnam zaczac sie zastanawiac;-)?

--
Gosia

52. Data: 2006-05-25 08:09:55

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-25 09:59:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MOLNARka* skreślił te oto słowa:

> MOLNARka ... co już nie mówi spotkanym na ulicy pięknym kobietom, że coś
> tam maja ładne bo ma dość tłumaczenia się, ze to bez podtekstu seksualnego
> było

A nawet jak pomyslą, ze z podtekstem to co? ;)
Tak samo nie zamierzam sie przestac bezczelnie oglądac za kobietami, które
są śliczne czy jakoś przyciągają wzrok.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

53. Data: 2006-05-25 08:10:28

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-25 08:35:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *puchaty* skreślił te oto słowa:

> Czytałem niedawno córkom "Kwiat kalafiora" Musierowiczowej.

Cóż, my w Poznaniu tak mamy ;P

54. Data: 2006-05-25 08:10:31

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Podziękuj, będzie im miło :)
> I wcale nie jesteś 'dziwna'. To piękne i wspaniałe, że tak masz.
> Czytałem niedawno córkom "Kwiat kalafiora" Musierowiczowej. Jest tam
> mowa o ESD - eksperymentalnym sygnale dobra - bezinteresownym uśmiechu,
> miłym słowie wysyłanym w otoczenie. Cudownie, że są ludzie tacy jak
> Ty, w których dobro i akceptacja rozwija się niczym ziarno
> pszenicy w świeżo nawiezionej glebie.

Puchaty, Ty znowu sobie jaja robisz. Kwiat kalafiora, dobre,...jakos
"Tadzik Małolepszy" mnie bardziej do Ciebie pasuje;D

--
Gosia

55. Data: 2006-05-25 08:11:28

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-25 10:12:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Basia Z.* skreślił te oto słowa:

> Ja już nawet nie mówię o mężu, ale gdyby tak jakiś kolega mi powiedział
> "ślicznie wyglądasz" to pierwsza moja myśl byłaby:
> "odbiło mu ?" a druga "czego on takiego chce ?".

Na Twoim miejscu też bym chyba tak pomyślała.

56. Data: 2006-05-25 08:12:58

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" :

> [...]

"ślicznie wyglądasz" to pierwsza moja myśl byłaby:
"odbiło mu ?" a druga "czego on takiego chce ?".
Natomiast jak mi ktoś powie - "mądrze to wymyśliłaś" - to to przyjmuję jako
zasłużony komplement ;-)

Pozdrowienia.

Basia

57. Data: 2006-05-25 08:13:47

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-25 10:08:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> Eee, no co w tym dziwnego jest?Chyba kazdy lubi.

Basia nie lubi ;P

> Inna sprawa, ze nie
> kazdy potrafi i chce mówic miłe rzeczy, a szkoda.

To wyuczalne jest ;)

> Moja córa, za kazdym
> razem jak zobaczy u mnie cos nowego informuje mnie, ze slicznie
> wygladam;-)identycznie reaguje jak zobaczy mnie pomalowana.Hmm, i tutaj
> moze powinnam zaczac sie zastanawiac;-)?

Widać masz talent do upiększania pięknego :]

58. Data: 2006-05-25 08:14:39

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał

> A, ja mówie. Ostatnio powiedziałam babeczce od ogrodów, ze slicznie
> wyglada dzisiaj. Az, pojasniała na twarzy, fajne to jest;-)Mówie obcym i
> swoim tez.

Bardzo fajne. Ale naprawdę mnóstwo razy zdarzyła mi się wręcz odwrotna
reakcja z wyzywaniem mnie włącznie (widocznie trafiłam na ładne i głupie).

A swoim mówię pasjami ... ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

59. Data: 2006-05-25 08:16:51

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w

> A nawet jak pomyslą, ze z podtekstem to co? ;)

A niech myślą ;-)))
Tylko niech mnie nie przesłuchują i nie komentują, ze takie/owakie/homo się
do nich przyczepiło.

> Tak samo nie zamierzam sie przestac bezczelnie oglądac za kobietami,
> które
> są śliczne czy jakoś przyciągają wzrok.

Oj tak ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka ... bo Ty inteligentna babka jesteś Lia ;-)

60. Data: 2006-05-25 08:18:53

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-25 10:16:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MOLNARka* skreślił te oto słowa:

> A niech myślą ;-)))
> Tylko niech mnie nie przesłuchują i nie komentują, ze takie/owakie/homo się
> do nich przyczepiło.

To potem ozna przestac byc miłym, a zaczac byc asertywnym :P

> Pozdrawiam
> MOLNARka ... bo Ty inteligentna babka jesteś Lia ;-)

i wredna, złośliwa suka ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!
Praca od zaraz
Samotność (takie sobie rozważania)
Eurowizja
Moze nie calkiem temat na te grupe ale sprobuje!