apteka

11. Data: 2001-08-28 20:12:18

Temat: Re: apteka
Od: "Andrzej" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No pewnie apte.pl można kupić wszystko, ajeśli jeszcze nie to już za
niedługo napewno, no bo przecież po co komu ograniczenia to przecież przeciw
demokracji

No przecież dealerzy wyszli do klijenta dlaczego tego nie z robić w
majestacie prawa, koncerny juz na to czekają

12. Data: 2001-08-28 20:44:25

Od: Asia Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <w...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> demokracji
>do klijenta dlaczego tego nie z robić w
> majestacie prawa, koncerny juz na to czekają

A co w tym złego? To chyba że to nie Tobie dadzą zarobić, heh...
Asia

13. Data: 2001-08-28 22:54:47

Od: "stazysta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Słocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Andrzej" <w...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> przeciw
>
> A co w tym złego? To chyba że to nie Tobie dadzą zarobić, heh...

to ze jak zwykle nieopodatkowany kapital wyplywac bedzie z tego kraju
a my bedziemy robic za tzw murzyna...........

14. Data: 2001-08-28 23:25:03

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak bym chcial zamowic cos bez recepty to jak to sprawdza przy odbiorze
stanie w drzwiach Pan mgr farmaceuta i oporosi o recepte?

Pharmacist napisa?(a):

15. Data: 2001-08-29 05:21:17

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Aug 2001 00:54:47 +0200, "stazysta" <s...@o...pl>
wrote:

>to ze jak zwykle nieopodatkowany kapital wyplywac bedzie z tego kraju
>a my bedziemy robic za tzw murzyna...........
Nieopodatkowany kapital juz wyplywa lub zasila prywatne kieszenie
szewcow ktorzy zalozyli sobie apteki.
Nadzor spisze ci protokol za sprzedanie pyralginy bez recepty ale
kiedy w osiedlowej aptece szlo 30 Navobanow miesiecznie to sie nawet
nie zainteresowali. Sprawdzenie wydrukow rozchodu tego typu lekow w z
hurtowni stanowi przeciez spory wysilek umyslowy.
Lepiej zachowywac sie jak straz miejska co sciga babe z oscypkami :)

--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
"Nogi nie pachna same od siebie, ale od niewlasciwych butow"

16. Data: 2001-08-29 06:30:20

Od: "Czemark" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

> Nadzor spisze ci protokol za sprzedanie pyralginy bez recepty ale
> kiedy w osiedlowej aptece szlo 30 Navobanow miesiecznie to sie nawet
> nie zainteresowali.

Eeee !
30 Navobanów bez recepty (i bez refundacji ) ???.
Kto normalny kupiłby 5 kaps. za 192 zł jak na receptę zapłaciłby 2.5 ?

Pozdrawiam

Konrad Czemarmazowicz

17. Data: 2001-08-29 06:38:48

Od: "Czemark" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Apte nie jest internetową apteką, ale pośrednikiem. Rok temu rozsyłali po
aptekach pisma by się do nich zgłosić i określić na jakim terenie chce się
dostarczać leki. Pobierają od każdej transakcji prowizję od miejscowej
apteki (chyba 6 %).
Jeśli leki będzie dostarczał mgr farm., a leki będą transportowane w
odpowiednich warunkach (temperatura, wilgotność itp.), to nadzór nawet przy
dotychczasowych przepisach nie może nic zrobić.

Pozdrawiam

Konrad Czemarmazowicz

18. Data: 2001-08-29 07:06:46

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Aug 2001 08:30:20 +0200, "Czemark" <c...@p...com>
wrote:

>Eeee !
>30 Navobanów bez recepty (i bez refundacji ) ???.
>Kto normalny kupiłby 5 kaps. za 192 zł jak na receptę zapłaciłby 2.5 ?

Nie zrozumielismy sie :)
Navoban szedl z recepta i refundacja... tylko jakos tych pacjentow
podobno nie bylo widac.
Chodzi mi o ignorancje - golym okiem widac ze jesli apteka jest na
malym osiedlu a dostaje "takie" refundacje za "takie" leki to cos tu
smierdzi.
Tylko trzeba ruszyc tylek i sprawdzic....

To dokaldnie jak ze Straza Miejska - latwiej zlapac babe z oscypkiem
niz napakowanego 'dresa' z bezbolem...

19. Data: 2001-08-29 09:27:14

Od: "stazysta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Franz Maurer™" <f...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> hurtowni stanowi przeciez spory wysilek umyslowy.
> Lepiej zachowywac sie jak straz miejska co sciga babe z oscypkami :)

dlaczego ja sie z Toba zgadzam ?;)
u nas w protokole pokontrolnym wyszlo ze mamy 33% sprzedaz undofenu bez
recepty..........
w rzeczywistosci chodzilo o jedna sztuke !:)

wg nadzoru ludzi truje uzywajac wody dest 16h po otwarciu ,
a to ze lek robiony mozesz wyd do 7-miu dni od zrobienia i waznosc jego jest
przez nastepne 7 dni to juz szczegol............

20. Data: 2001-08-29 11:46:15

Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...edu.pl...
> A jak bym chcial zamowic cos bez recepty to jak to sprawdza przy odbiorze
> stanie w drzwiach Pan mgr farmaceuta i oporosi o recepte?

To chyba bylaby sprzecznosc pomiedzy rozporzadzeniem Min Zdrow. o
zakazie zwrotu leku do apteki a rozporzadzeniem(ustawa?) o
zawieraniu transakcji poza siedziba firmy, ktora mowi ze mozna
zrezygnowac z zakupu w ciagu 30 dni ;)

Pozdrawiam

Wojtek G.

Ksiazki na I rok farmacji