specjalizacja

11. Data: 2002-07-06 14:53:55

Temat: Re: apteka dla kazdego (bylo: specjalizacja)
Od: "nadir3" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szperacz ;)" <s...@s...pl> napisał w
wiadomości news:ag4u2u$2re$1@news.tpi.pl

> przypomne (dla tych co sie jeszcze łudzą)
> wypowiedz Łapy odnosnie kwestii apteka dla aptekarza :

Po uzgodnieniu strategii działania na K2
kol. "szperacz ;)" indoktrynuje młodzież,
Ładnie to tak ??
Następny krok to pewnie:
www. Apteka dla aptekarza

pzdr

12. Data: 2002-07-07 17:14:29

Od: "szperacz ;\)" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nadir3" <n...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "szperacz ;)" <s...@s...pl> napisał w
> wiadomości news:ag4u2u$2re$1@news.tpi.pl

> Po uzgodnieniu strategii działania na K2
> kol. "szperacz ;)" indoktrynuje młodzież,
> Ładnie to tak ??

Indoktrynacja (z angielskiego indoctrination - uświadamianie, wpajanie
przekonań), proces systematycznego i zorganizowanego wpajania członkom
społeczeństwa określonej ideologii leżącej w interesie państwa.
Indoktrynacja prowadzona jest za pomocą szczególnie zmasowanej i
nieustępliwej propagandy, stosowanej przez środki masowego przekazu, system
oświaty szkolnej i pozaszkolnej.
http://wiem.onet.pl/wiem/00417a.html

Qrde , ale o so chodzi ???
Żadna indoktrynacja tylko realne patrzenie na swiat ;-P
Z partią (KDWA) niczego nie uzgadnialem , zresztą przewodniczacy bawi na
urlopie.

> Następny krok to pewnie:
> www. Apteka dla aptekarza
>
> pzdr

jak juz to www.apteka_dla_aptekarza.pl
;)

13. Data: 2002-07-08 07:42:08

Od: "nadir3" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szperacz ;)" <s...@s...pl> napisał w
wiadomości news:ag9sv4$66q$1@news2.tpi.pl
> [...]
> szczególnie zmasowanej i nieustępliwej propagandy,
> stosowanej przez środki masowego przekazu, system oświaty

Własnie o to :)

> Żadna indoktrynacja tylko realne patrzenie na swiat ;-P

realne !? Unia Polityki Realnej - precz z komuną, precz z koncesją,
równe prawa dla wszystkich.

> Z partią (KDWA) niczego nie uzgadnialem , zresztą

kanap. Klub Dyskusyjny Wzajemnych Adoratorów :)

> przewodniczacy bawi na urlopie.

lecz środki dowodzenia zabrał ze sobą

> jak juz to www.apteka_dla_aptekarza.pl
> ;)
Nie chcę tworzyć łącza do nieistniejącej (jeszcze)
strony, ale cieszę się że pomysł się podoba.
Może jeszcze:
www. Wydział farmaceutyczny tylko dla dzieci aptekarzy.pl

pozdr.

14. Data: 2002-07-08 12:38:53

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś gorzko się kolega wypowiada

Czyżby rzeczywistość koledze nie odpowiadała?

Fakty są bardzo proste:

Z jedenej strony systematyczne obcinanie marż detalicznych w odniesieniu do
leków refundowanych, rosnące wymagania odnośnie lokalu aptecznego i tym
podobne wymagania wpływające na znaczny wzrost kosztów prowadzenia apteki
przy systematycznie spadających zyskach

a z drugiej strony absolutnie żadnej ochrony dla istniejących aptek

Generalnie nie mam nic przeciwko wolnemu rynkowi byle tylko albo ten rynek
był faktycznie wolny albo istniał system wyrównywania szans dla wszystkich
podmiotów na rynku (w sytuacji gdy państwo tak głęboko ingeruje w rynek)

Wpuszcenie w obecnej sytuacji na rynek wielkich sieci aptek spowoduje że w
krótkim czasie przejmą one znaczne udziały w rynku a wtedy zamiast
konkurencji będzimy mieli do czynienia z działaniami monopolistycznymi.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

15. Data: 2002-07-08 15:31:44

Od: "szperacz ;\)" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę tworzyć łącza do nieistniejącej (jeszcze)
> strony, ale cieszę się że pomysł się podoba.
> Może jeszcze:
> www. Wydział farmaceutyczny tylko dla dzieci aptekarzy.pl

a po co ?
nie kazdy po farmacji jest aptekarzem :-P
zreszta , 5 lat lekkich studiow i po problemie -moglbys miec apteke.
czyz nie jest to piekne ?

jedno pytanie -kolega to z jakiej branzy ?
prowadzisz wlasny biznes ?

16. Data: 2002-07-08 15:33:11

Od: "szperacz ;\)" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wpuszcenie w obecnej sytuacji na rynek wielkich sieci aptek spowoduje że w
> krótkim czasie przejmą one znaczne udziały w rynku a wtedy zamiast
> konkurencji będzimy mieli do czynienia z działaniami monopolistycznymi.

i jak widac wielu to odpowiada
ja nie mam , to niech on (sasiad) tez nie ma.
lepiej gdy przyjdzie obcy i wszystko mu damy.

17. Data: 2002-07-08 16:18:05

Od: "nadir3" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "APZW" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Coś gorzko się kolega wypowiada
>
> Czyżby rzeczywistość koledze nie odpowiadała?

Rycerze "Pharmacy" ruszają z odsieczą :)

> [...]
> podobne wymagania wpływające na znaczny wzrost kosztów
> prowadzenia apteki przy systematycznie spadających

To jest cena za udzielenie koncesji.

> a z drugiej strony absolutnie żadnej ochrony dla
> istniejących aptek

Tak się wychodzi na układach z urzędnikami :(

> [...]
> system wyrównywania szans dla wszystkich podmiotów na
> rynku (w sytuacji gdy państwo tak głęboko ingeruje w

Oby ten rynek nie powstał poza "aptekami dla aptekarza".

pzdrw

18. Data: 2002-07-08 16:48:56

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "APZW" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Rycerze "Pharmacy" ruszają z odsieczą :)

Pharmacy nie ma tu nic do rzeczy, to po prostu podobne poglądy

> To jest cena za udzielenie koncesji.

Z całym szacunkiem pisałem o zmieniających się warunkach to raz a dwa
koncesji już nie ma ;))

> Tak się wychodzi na układach z urzędnikami :(

???
A kto się układa z urzędnikami??

> Oby ten rynek nie powstał poza "aptekami dla aptekarza".

Błąd nie mam nic przeciwko nie aptekarskim aptekom pod jednym warunkiem:

Niech to nie będą wielkie sieci liczące po kilkaset aptek, a przynajmniej
nie w chwili gdy dzięki manipulacjom przy marżach większość aptek jest w
fatalnej kondycji ekonomicznej (dodam że część nie z własnej winy).

IMHO np dość dobrym sposobem jest uzależnienie ilośći aptek w regionie od
ilości mieszkańców. żeby nie było obiekcji sposób ten jest praktykowany w
części krajów europejskich np Irlandii

19. Data: 2002-07-08 20:03:18

Od: "nadir3" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z całym szacunkiem pisałem o zmieniających się warunkach to raz a dwa
> koncesji już nie ma ;))

> ???
> A kto się układa z urzędnikami??

Nie czepiajmy się słówek. Jak zwał tak zwał.

concessio - ustępstwo, pozwolenie, przyzwolenie,
udzielanie łaski - słownik łacińsko-polski

Jest to rodzaj układu urzędu z - w tym wypadku - aptekarzem
On Ci "parasol ochrony" w postaci ograniczonej
konkurencji (geografia, apt. dla apt. itp.),
a Ty się bawisz w ceny urzędowe, marże urzęd. degresywne,
limity, odpłatności,
podatki progresywne, zestawienia do "kachy", RUMy
KUMy, pitu-pitu, vatu-vatu i wiele innych wytworów
radosnej twórczości,
a gdy kasy jest mniej, to zabierają Ci "geografię",
dokładając następne sprawozdanie.
Tak było i będzie z urzędnikami.

> [...]
> ilości mieszkańców. żeby nie było obiekcji sposób ten jest praktykowany w

Wolny rynek, ale... - to już nie jest wolny rynek.
To tak, jak doświadczona w miłości dziewica.

pzdr

20. Data: 2002-07-08 20:25:25

Od: "nadir3" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie w chwili gdy dzięki manipulacjom przy marżach większość aptek jest w
> fatalnej kondycji ekonomicznej (dodam że część nie z własnej winy).

Nagi i bosy, na obslizgłych kamieniach, wódz liczy
straty poniesione 10 kwietnia
http://www.pharmacy.pl/pozdrowienia.htm

pozdr

ëŐĐÉÍ! éÚĎÁÍÉĚÁĂĹÔÁ Ô, ÉÚĎÁÍÉĚĎ×ŮĘ ÓĐÉŇÔ, ÉÚĎÁÍÉĚÉÚĎÂŐ ÔÉŇÁÔ É Ô.Ä. (ÓÍ. ĐÉÓŘÍĎ). (0562) 22-04-78, 27-90-42 áĚĹËÓÁÎÄŇ ŕŇŘĹ×ÉŢ
sprzedam encyklopednie PWN na cd!
Jaki środek nasenny?
Technologia nowoczesnych postaci leków - kupie