apteka internetowa

1. Data: 2006-05-29 21:44:19

Temat: apteka internetowa
Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam sprawdzonej apteki internetowej. Proszę o radę, z której warto
korzystać.
Pozdrawiam
Aśka

2. Data: 2006-05-29 21:49:02

Temat: Re: apteka internetowa
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lookasik napisał(a):
> Witam!
> Szukam sprawdzonej apteki internetowej. Proszę o radę, z której warto
> korzystać.

Ja kilkakrotnie kupowałam na www.aptecus.pl. Szybko, solidnie, dają dużo
próbek. Mi ostatnio wysłali podwójne opakowanie kremu w cenie jednego,
bo trochę spóźnili się z przesyłką.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2006-05-30 15:39:10

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam!
> Szukam sprawdzonej apteki internetowej. Proszę o radę, z której warto
> korzystać.

www.domzdrowia.pl - niskie ceny i rozne promocje mnie powalaja tam od lat w
porownaniu do mojej nablizszej apteki.

4. Data: 2006-05-30 18:31:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):

> www.domzdrowia.pl - niskie ceny i rozne promocje mnie powalaja tam od lat w

Jak to możliwe? Przeciez ta apteka istnieje od roku albo lekko tylko
dłużej ;-).

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2006-05-30 20:03:41

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"
> Jak to możliwe? Przeciez ta apteka istnieje od roku albo lekko tylko dłużej
> ;-).

We wrzesniu 2004 otrzymalam och nich pierwsze zamowienie, a wcale nie byly to
pierwsze dni tej apteki. Na stronie pisza, ze firma istnieje od '99 a
internetowa od wstapienia do UE, wiec...

AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

6. Data: 2006-05-30 20:29:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

asias napisał(a):

> We wrzesniu 2004 otrzymalam och nich pierwsze zamowienie, a wcale nie
> byly to pierwsze dni tej apteki. Na stronie pisza, ze firma istnieje od
> '99 a internetowa od wstapienia do UE, wiec...

Czyli maks dwa lata funkcjonują jako internetowa apteka. No to żeby od
razu pisac od lat?

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2006-05-30 20:37:47

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"
> Czyli maks dwa lata funkcjonują jako internetowa apteka. No to żeby od razu
> pisac od lat?

No jasne, bez najmniejszego problemu logicznego czy gramatycznego mozna wstawic
cyfre 2 w zdanie od lat ("od 2 lat") :-)
A calkiem serio - dzialanie tej apteki robi takie wrazenie. Ja niemal zawsze
kupuje tam (poza naglymi potrzebami antybiotykow i furaginu itp sporadycznych),
prawie nie widuje prawdziwych aptek wiec tez mam wrazenie, ze dzialaja od lat.

8. Data: 2006-05-30 21:39:23

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zawsze kupuje tam (poza naglymi potrzebami antybiotykow i furaginu itp
> sporadycznych), prawie nie widuje prawdziwych aptek wiec tez mam wrazenie,

dokladnie mam tak samo, jak ty:) ci, co czepiaja sie slowek, przepraszam, ze
zabrzmialo to tak, jakbym tam kupowala od 100 lat. kupuje od prawie 3 lat.
jestem zachwycona obsluga. soczewki kontaktowe mam w 3 dni o 60 zl taniej,
niz w wwie. ja jestem zadowolona. wy zrobicie, jak chcecie.

9. Data: 2006-06-04 14:09:27

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" <
> [...]
> kupuje tam (poza naglymi potrzebami antybiotykow i furaginu itp
> sporadycznych), prawie nie widuje prawdziwych aptek wiec tez mam wrazenie, ze

No i nareszcie zmienilo sie :-) Teraz mozna tam kupowac rowniez leki na recepte.
To tak gwoli informacji, jak ktos woli pobawic sie w korespondencje zamiast
przeplacania.

10. Data: 2006-06-04 19:13:51

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i nareszcie zmienilo sie :-) Teraz mozna tam kupowac rowniez leki na
> recepte. To tak gwoli informacji, jak ktos woli pobawic sie w
> korespondencje zamiast przeplacania.

super informacja!!!:) znaczek na listi to 1,30 zl, a ja w domie zdrowia
robie takie oszczednosci, ze hej! weryfikowalam kazdy lek i zawsze
wychodzilo na plus apteki internetowej.

Airbrush Legs Sally Hansen
L'oreal-baaardzo polecam!
okulary
[wrocław] hej ho, na lody by się szło ;)
samoopalacz i inne kremy