arbutus unedo

11. Data: 2004-05-16 11:51:45

Temat: Re: arbutus unedo
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:3d09.000017c1.40a6221f@newsgate.onet.pl...
> Czyli kzew poziomkowy. Bardzo ladna roslina o zimozielonych lisciach.
> Jeszcze u mnie nie kwitnie ale chcialem go rozmnozyc.Jak do tej pory
> udalo mi sie doprowadzic do utworzeni kallusa.Sezon konczyl sie i korzeni
> nie bylo .Co z nim zrobic aby ukorzenil sie?
> Mirzan

Rozmnażałeś przez zielne, zdrewniałe? No i kiedy sadzonkowałeś?

Pozdrawiam
Kaśka

12. Data: 2004-05-16 15:02:46

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Rozmnażałeś przez zielne, zdrewniałe? No i kiedy sadzonkowałeś?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka
>
> Przez polzdrewniale ,mniej wiecej o tej porze co teraz.Niedlugo
nastepna proba .Moze tym razem uda sie.Oprocz tego mam wysiany,ale
wzejdzie wiosna.
Juz namierzylem bialy kialichowiec, a wschodzi zolty,dokladnie
to chimonanthus. Pozdrawiam ,Mirek

13. Data: 2004-05-16 21:13:34

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of mirzan

> Juz namierzylem bialy kialichowiec, a wschodzi zolty,dokladnie
> to chimonanthus. Pozdrawiam ,Mirek

U mnie dzisiaj ukazała się pierwsza siewka białego judaszowca...
:-) Bogusław

14. Data: 2004-05-17 00:52:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie dzisiaj ukazała się pierwsza siewka białego judaszowca...
> :-) Bogusław

No i ?

Pozdrawia boletus

15. Data: 2004-05-17 04:44:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogadamy Boguslawie jak z naszych siewek zrobia sie rosliny...
Mirzan

16. Data: 2004-05-17 05:28:15

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of mirzan

> Pogadamy Boguslawie jak z naszych siewek zrobia sie rosliny...
> Mirzan

Do ogrodu naturalistycznego proponował bym Rubus odoratus -malina wonna,
krzew z Ameryki północnej , kwitnie przez całe lato, mam sporo sadzonek dla
zainteresowanych..
:-) Bogusław

17. Data: 2004-05-17 06:11:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krzew z Ameryki północnej , kwitnie przez całe lato, mam sporo sadzonek dla

Jezeli nie rozlazi sie jak maliny to chetnie.Z nasion mam
ribes sibirica,nigdzie nie moglem znalezc pod ta nazwa zadnej
rosliny .Jest to bylina,plozaca,rozlazi sie bardzo.Szukam
gaylussacia baccata ,czy ja ktas ma?

18. Data: 2004-05-17 10:59:35

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> [...]
[...]

Wg. "Pomologii" B. Sekowskiego jest to malina pachnaca (jej kwiaty pachna
jablkami).

> [...] Z nasion mam
> ribes sibirica,nigdzie nie moglem znalezc pod ta nazwa zadnej
> rosliny .Jest to bylina [...]

Ribes sp. to porzeczka. Nie znam bylin z tego rodzaju. Tak bezposrednio
przeszedles od Rubus (Boguslawa) do Ribes, ze odnioslem wrazenie, ze myslisz
tez o malinie, a piszesz Ribes. W rodzaju Rubus jest troche bylin.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: A co na to google? Okazuje sie, ze istnieje porzeczka syberyjska (Ribes
sibirica). Jest niskim krzewem.
Istnieje tez malina syberyjska (mozliwe, ze nieco inaczej zwie sie po
polsku) Rubus sibiricus. Mala poprawka w nazwie i udalo sie znalesc :)
Licze, ze powiesz nam, czy roslina ta jest malina czy porzeczka :)

19. Data: 2004-05-17 12:47:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polsku) Rubus sibiricus. Mala poprawka w nazwie i udalo sie znalesc :)
> Licze, ze powiesz nam, czy roslina ta jest malina czy porzeczka :)

Narazie widac ze liscie ma ladne ,i jakby jej pozwolic to przez
dwa lata pokryje caly powiat .Wyszlo to z nasion od Sembola zCzech.
Z dziwacznych jezym mam jeszcze sztywnolodygowa mocno kolczasta
o imieniu Bromba Delicado .Ta syberyjska to jezyna 30 cm wysoka.
Mirzan

20. Data: 2004-05-17 19:32:03

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nastepna proba .Moze tym razem uda sie.Oprocz tego mam wysiany,ale
> wzejdzie wiosna.

W jednej z moich ksiązeczek jest napisane, zeby sadzonkować jesienią ze
zdrewniałych lub pólcdrewniałych. Może przyczyna porazki jest nieodpowiednia
pora sadzonkowania?
Jak jest z odpornością na mróz drzewa poziomkowego?

> Juz namierzylem bialy kialichowiec, a wschodzi zolty,dokladnie
> to chimonanthus. Pozdrawiam ,Mirek

Nie mam jeszcze żadnego :)

Pozdrawiam
Kaśka

konwalia majowa
kosodrzewina żółkie:-(
Ogród
Big dildo stuck between to hot babes jpg
winobluszcze wołają pomocy !!